رئیس قرارگاه عمار گفت: رژیم غاصب صهیونیسم تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر قدرتی حرف برای گفتن داشت ولی با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در تنگنا قرار گرفته و برای بقای خود از دیگر ابرقدرت های جهان کمک می طلبد تا جایی که دشمن خود اقرار می کند من شدم خاک و شما شدید افلاک.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۷۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب در نهضت روشنگری که شامگاه پنجشنبه در مسجد محمودیه اراک برگزار شد با اشاره به اقتدار و پیروزی امروز کشور ار از الطاف الهی دانست و گفت: ملت ایران امروز به نقطه پیروزی رسیده که همه از عنایات خداوند متعال است .

وی افزود: از همان صدر اسلام تاکنون دشمنان به دنبال از بین بردن اسلام بوده‌اند چراکه دین اسلام دین دفاع از حق و مستضعفین است و این امر باعث می‌شود که منافع جبهه باطل به خطر بیافتد.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به اینکه جبهه حق هرگز در مقابل جبهه باطل سر تعظیم و تسلیم برنیاورده است، گفت: جبهه حق و باطل همیشه در مقابل یکدیگر قرار داشتند و همیشه جبهه حق پیروز است، این وعده‌ای است که خداوند خود به مسلمانان و طرفداران جبهه حق داده است.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب مسلمانی است که دشواری‌های بسیاری را پشت سر گذشاته و تا رسیدن به هدف و آرمان‌های والای خود با سختی‌های دیگری مواجه خواهد شد؛ ما باید انقلابی باشیم انقلابی که همراه بادین باشد و از دین نگه‌داری کند.

وی افزود: خداوند متعال ما را به جایگاهی رسانده که دشمن را به وحشت انداخته است، وقتی دشمن خود اذعان دارد که کشور ایران ملتی مقتدر است یعنی به این باور رسیده که ایران مقتدر است.

حجت الاسلام طائب خاطرنشان کرد: یکی از چیزهایی که برای مسلمانان حرام است و در قرآن کریم از آن یاد شده همین ولایت پذیری از دشمن است، ما نباید زیر سلطه دشمن باشیم.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیسم تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از نظر قدرتی حرف برای گفتن داشت ولی با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در تنگنا قرار گرفته و برای بقای خود از دیگر ابرقدرت های جهان کمک می طلبد.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: دشمن هم اکنون خود اقرار می کند که من شدم خاک و شما شدید افلاک؛ اگر امروز دیدیم که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شد واقعیت‌هایی بود که مطرح شد اینکه گفتیم آمریکا بدبخت است و مشکل مالی دارد.

وی با اشاره به استخدام مترجمان فارسی زبان توسط پوتین برای ترجمه سخنان مقام‌معظم رهبری گفت: مترجمان با تحلیل سخنان مقام‌معظم رهبری چهار ویژگی صادق، داشتن اطلاعات خدایی، ارائه نسخه‌ برای اداره جهان و در نهایت اینکه دشمن هم روی سخنان رهبر انقلاب اسلامی حساب می کند را به ایشان نسبت دادند که واقعیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات