امام جمعه خرم‌آباد گفت: مشکلات شهری خرم‌آباد فراوان است و با آمدن یک سیل شهر کامل قفل و ترافیک ایجاد می‌شود، از این‌رو این وضعیت شهری مانند ساختمان‌های غیرمجاز موارد مانند مناطق حادثه‌خیز در خرم‌آباد شناسایی و برطرف شوند.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۸۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  خرم‌آباد با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و تسلیت به خانواده دانشجوی جانباخته ایلامی در سیلاب خرم‌آباد اظهار داشت: امروز در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی همه اقشار مختلف مردم مسؤول هستند.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه امروز خوشگذرانی، فساد اقتصادی و ... بزرگ‌ترین تهدید اقتصاد مقاومتی است، یادآور شد: با اینگونه فساد اقتصادی ما نمی‌توانیم شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم از این‌رو برای کشور ما زیبنده نیست هر روز شاهد یک خبر فساد اقتصادی در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اربعین حسینی گفت: امسال 70 کشور دنیا در پیاده روی اربعین حسینی حضوری فعال دارند که این یک حرکت الهی و با ارزش است و جا دارد از ستادهای اربعین حسینی در سطح کشور و استان لرستان برای ایجاد موکب‌ها در مرز و نجف و کربلا تقدیر و تشکر کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز اجتماع میلیونی اربعین در کربلا به عنوان مظهر وحدت و قدرت اسلامی در دنیا تبدیل شده است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به حادثه تلخ جان باختن یک دختر دانشجو و بارش باران و تگرگ در خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: به این خانواده قربانی سیل در خرم‌آباد تسلیت عرض می‌کنم و انتظار ما از مسؤولان بررسی این حادثه است که چه کسانی مقصر بودند و کوتاهی کرده‌اند.

 آیت الله میرعمادی اظهار داشت: مردم استان لرستان به ویژه خرم‌آباد از این حادثه دلخراش متأثر شده است و انتظار ما از مسؤولان این است که برای رفع مشکلات شهری خرم‌آباد چاره‌جویی کنند، زیرا امروز با وجود سیل، آتش‌سوزی و مشکلاتی دیگر مانند طوفان و ترافیک این شهرستان دست و پنجه نرم می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: شایسته نیست، مسؤولان همدیگر را محکوم کنند و بارها این مشکلات را ما در این تریبون گفته‌ایم که مشکلات شهری خرم‌آباد فراوان است و با آمدن یک سیل شهر کامل قفل و ترافیک ایجاد می‌شود، از این‌رو این وضعیت شهری مانند ساختمان‌های غیرمجاز موارد مانند مناطق حادثه‌خیز در خرم‌آباد شناسایی و برطرف شوند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسانه‌ها نباید به اینگونه حواشی دامن بزنند، زیرا این حرکات آبروی شهر و استانی را می‌برند در حالی که ما مردم مهمان‌نواز و دلسوزی داریم که در این حوادث تمام تلاش خود را بکار گرفته و باعث نجات دختر دانشجوی دیگری شده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به انتخابات در آمریکا گفت: انتخابات در آمریکا یک افتضای را به وجود آورد و نشان داد که در دوران انتخابات این دو نامزد چه رفتارهای زشتی با هم داشته و چه صحبت‌های ناجور و الفاظ رکیکی بیان داشتند.

 آیت الله میرعمادی اظهار داشت: در این انتخابات موضوع مهم دیگری که ما دیدیم، این بود که رقیب مقابل شکست را بلافاصله پذیرفت و به رییس جمهور منتخب تبریک گفت، اما باید اشاره داشته باشیم به انتخابات سال 88 و فتنه‌گرانی که رهبر معظم انقلاب آنها را نصیحت کرد، اما حاضر شدند، کشور ایران اسلامی از بین برود، ولی نتیجه انتخابات را نپذیرند.

 امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه این نشان می‌دهد که فتنه‌گران نه پایبند به اخلاق اسلامی و نه پایبند به اخلاق غربی هستند، گفت: آمریکا برای ما شیطان بزرگ و عهدشکن است و فرقی نمی‌کند، چه کسی رئیس جمهور آن باشد.

 میرعمادی در ادامه به روز کتابداری و کتابخوانی و تاکید مقام معظم رهبری به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.
ارسال نظرات