امام جمعه دلیجان

در مناظره‌های انتخاباتی آمریکا؛ ماهیت حقیقی استکبار جهانی برملا شد

امام جمعه دلیجان گفت: آنچه در این رقابت‌های سیاسی اتفاق افتاد بیانگر سقوط اخلاق از یک سوء و افشای ماهیت حقیقی آمریکا از سوی دیگر بود.
کد خبر: ۸۷۷۶۰۹۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان دلیجان با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: انتخابات اخیر آمریکا یکی از پدیده‎های بی‌نظیر در تاریخ این کشور است.

وی افزود: آنچه در این رقابت‌های سیاسی اتفاق افتاد بیانگر سقوط اخلاق از یک سوء و افشای ماهیت حقیقی آمریکا از سوی دیگر بود.

امام جمعه دلیجان تصریح کرد: تخریب کاندیداها توسط یکدیگر با ورود به رسوایی‌های اخلاقی، رفتاری و رسوایی‌های مالی، توهین و هتک شخصیت یکدیگر به اشکال مختلف همگی نشان از سقوط اخلاق در این کشور داشت.

حجت‌الاسلام کرامتی در بخش دیگر سخنان خود رعایت مسائل اخلاقی نقش سازنده‌ای در رشد شخصیت انسان و نیز تکامل اجتماعی دارد، رعایت حقوق الهی و بجا آوردن حق عبادت و بندگی خدای متعال کمک ما را از گناهان دوری می سازد.

وی با اشاره به اینکه بایستی از نعمات الهی به شکل صحیح استفاده کنیم، گفت: حقوق نفس را نباید مورد غفلت قرار دهیم یکی از این حقوق استفاده درست از اعضاء و جوارحی است که خداوند به عنوان ابزارهایی برای تمتع بهتر و بیشتر از دنیا به انسان داده است.

امام جمعه دلیجان در پایان خاطرنشان کرد: نباید از این نعمات در راه گناه بهره گرفت؛ به گونه‌ای که با دست گناه نکنی، با چشم به مناظر حرام نظر نیفکنی، با گوش حرام نشنوی و با زبان خویش غیبت، تهمت، دروغ مرتکب نشویم، اینها گوشه‌ای از حقوق نفس بر انسان است که باید مراعات شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات