خبرهای داغ:
دادستان قم خاطرنشان کرد: برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم های شهدای مدافع حرم باید ارگان های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد کار کنند، مخصوصا اطلاع رسانی زمان و مکان تشییع به صورت گسترده انجام شود مطمئنا مردم هم استقبال بیشتری خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۰۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مصطفی برزگر گنجی دادستان عمومی و انقلاب قم در حاشیه تشییع شهدای مدافع حرم از تیپ زینبیون و لشکر فاطمیون در گفتگو با خبرنگار سایت خبری ثامن  اظهار داشت: هیچ فرقی بین شهدای فاطمیون و زینبیون با شهدای ایرانی وجود ندارد همه این ها فرزندان ما هستند، و از هر ملیت که باشند مدافع حرم حضرت زینب(س) هستند.

دادستان عمومی و انقلاب قم  تصریح کرد: در سطح شهر تبلیغات برای تشییع شهدای مدافع حرم مناسب نیست و بسیار کم است، مراسم شهدای مدافع حرم باید بسیار باشکوه تر از انچه که هست برگزار شود، ما هم سعی خواهیم کرد این موضوع را مطرح کنیم  تا مراسم تشییع ها خیلی بهتر و با جمعیت و نظم بیشتری انجام شود.

گنجی خاطرنشان کرد: برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم های شهدای مدافع حرم  باید ارگان های مختلف از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد کار کنند، مخصوصا اطلاع رسانی زمان و مکان تشییع به صورت گسترده انجام شود مطمئنا مردم هم استقبال بیشتری خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره فرماندهان و6هزار شهید استان قم در 27آبان اظهار داشت: یاد شهدا هرگز از قلب و یاد مردم خارج نمی شود، مراسم های شهدا باید به صورت مستمر برگزار شود تا یاد دلاوری ها و جانبازی ها و جانفشانی ها همیشه در خاطرها زنده بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها