امام جمعه بروجرد گفت:سیاست های آمریکا در منطقه با آمدن و رفتن افراد تغییر نکرده زیرا این سیاست ها برپایه یک چارچوب های خاص استکباری استوار است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۳۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  ازبروجرد،حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه  این هفته بروجرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری های کشور در تهران افزود: بسیاری از جنایات و توطئه های استکبار جهانی به وسیله رسانه های وابسته به آنان سانسور خبری شده براین اساس جهان اسلام با بهره گیری از این ابزار باید جنایات نظام سلطه جهانی وآمریکا را افشا کند.
ترابی دنیای امروز را جهان رسانه دانست و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید از رسانه های ارزشی و قدرتمند برخوردار بوده تا در مقابل سانسور امپریالیسم خبری با رسانه های غربی مقابله کند.
امام جمعه بروجرد اضافه کرد: یکی از اهداف مهم رسانه های انقلابی معرفی استقلال، آزادی وعزت ملی به عنوان آرمان های نظام جمهوری اسلامی بوده که دولت باید به این مهم توجه کرده و آنها را حمایت کند.
امام جمعه بروجردبا اشاره به افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران در اینده نزدیک ادامه داد: چندی پیش قانون گسترش روابط اتحادیه اروپا با ایران در پارلمان اروپا به تصویب رسیده و در این راستا دفتر این اتحادیه در تهران راه اندازی می شود که اگراین امر در دخالت در امور داخلی کشورتاثیر گذار باشد تاسیس یک لانه جاسوسی بعد از 37 سال است.
وی تاکید کرد: پایان دادن ایران به حمایت از مقاومت در منطقه به عنوان شرط برای افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در کشور شرم آور بوده وبا توجه به اینکه بیشتر کشورهای اروپایی در ایران سفارت دارند نیازی به افتتاح اتحادیه اروپا در تهران نیست.
امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به انتخابات آمریکا و پیروزی ترامپ گفت: انتخابات ریاست جمهوری نارضایتی مردم این کشور را از هر دو نامزد آشکار کرده و فساد اخلاقی و مالی هر2 نامزد این انتخابات و فاسد بودن نظام حاکم بر امریکا را به ظهور رساند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اظهار کرد: پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشان داد که مردم این کشور سردرگم و خسته از سیاست های حاکم بوده و پیام مردم آمریکا در انتخابات با رای به ترامپ اعتراض به شرایط موجود سنتی چند دهه گذشته است.
وی اضافه کرد: سیاست های آمریکا در منطقه با آمدن و رفتن افراد تغییر نکرده زیرا این سیاست ها برپایه یک چارچوب های خاص استکباری استوار است.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: تغییر ریاست جمهوری امریکا خللی در سیاست های ایران اسلامی و روحیه استکبار ستیزی ملت نخواهد داشت ومردم ایران اسلامی راه خود را محکم تر و استوارتر از گذشته ادامه خواهندداد.
ارسال نظرات