فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن‌شناسی را یکی دیگر از وظایف پیروان را و سیره شهدا دانست و گفت: شهید اتابه شهید اخلاق و اسوه‌ای برای پاسداران و آحاد ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۷۶۱۸۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله‌پور در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم گیلانی شهید محمد اتابه در مسجد امیرالمومنین (ع) مسکن مهر رشت برگزار شد، ضمن تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: با قدرت امام حسین (ع) سنگرهای کلیدی جهان را به دست شیعیان فتح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ماه گذشته زمانی که به استان ابلاغ شد تا تعدادی از نیروها جهت اعزام به سوریه آماده شوند گفت: شهید «محمد اتابه» از پاسداران خوب لشکر عملیاتی گیلان که در ارتفاعات شمال غرب کشورمان در حال ماموریت بود و زمانی که ماموریت برای جبهه مقاومت را به او اعلام کردند ،به جبهه سوریه اعزام شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به شهدای مدافع حرم لقب "اولیاءالله" دادند گفت: امثالی چون شهید اتابه از انسان‌های معمولی نیستند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: در جمله‌ای از امام (ره) آمده است که خاکیان و افلاکیان نیز مقام و جایگاه شهدا را نمی‌دانند.

وی شهدا را قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: کسی نمی‌تواند بگوید ما با سلاح و دیپلماسی قدرت کشور را حفظ می‌کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، قدرت آمریکا را تکنولوژی و سلاح قدرت عربستان را پول عنوان کرد و گفت: جنگ با داعش سخت است، اما تکفیری ها فکر نمی‌کردند که امثالی چون اتابه‌ها هستند تا فرزند دو ساله خود را رها و برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم بشتابند.

سردار عبدالله‌پور شهدا را مظهر اطاعت محض از امام زمان عصر خود عنوان کرد و گفت: شهدا بهترین نوع تبعیت از امام زمان عصر را به ما آموختند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز راه مبارزه با دشمن از راه جهاد کبیر است یادآور شد: مقاومت کردن در برابر دشمن و تسلیم دشمن نشدن از راه‌های جهاد کبیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هرکس دم از سازش با دشمن بزند از راه شهدا خارج شده است گفت: دشمن در تمامی عرصه‌ها به ما فشار می‌آورد و این توطئه‌ها تا زمانی که موجب ناامیدی دشمن نشود ادامه دارد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دشمن اگر کوچکترین اشتباه کند بزرگترین درس را از ما خواهد گرفت افزود: آمریکا جرأت ضربه زدن به ایران را ندارد و برای گذر از خلیج فارس باید به نیروهای ما لیست ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های فرهنگی حملات زیادی به ما می‌شود و راه ما اطاعت از ولی‌زمان است، همچنین راه‌حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی همان شعار مورد تاکید رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی است.

سردار عبدالله‌پور در پایان دشمن‌شناسی را یکی دیگر از وظایف پیروان را و سیره شهدا دانست و گفت: شهید اتابه شهید اخلاق و اسوه ای برای پاسداران و آحاد ملت ایران است.
ارسال نظرات