حوزه مالک اشترشهرآباد شهرستان بردسکن دراستان خراسان رضوی با اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیون ریالی برای راه اندازی استخر دو منظوره موجب حرکت چرخ اقتصاد مقاومتی شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۰۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،سرگرد پاسدار سید حسین عصمتی در این باره گفت: درسال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت دادن به اقتصاد درون زا و باعنایت به استقبال بسیجیان جهت طرح های اقتصادی مقاومتی یکی ازبسیجیان حوزه مالک اشتر ازمحل اعتبارات بسیج توانسته استخر دو منظوره ذخیره سازی آب کشاورزی و پرورش ماهی را راه اندازی کند.  

وی اظهار داشت: از این طریق می توان علاوه براشتغال خود برای تعداد دیگری ازاعضا خانواده نیزشغل ایجاد کرد.  وی افزود:  برای ساخت این پروژه (استخر) ازمحل اعتبارات شخصی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال آن را با دریافت وام اقتصاد مقاومتی از محل اعتبارات اشتغال زایی ناحیه تامین نمودم .

لازم به ذکر است: با تاسیس و راه اندازی این مجموعه این بسیجی مبتکر توانسته ۲هکتار از زمین های کشاورزی خود را با آبیاری قطره ای سیراب کند وعلاوه برآن پرورش ماهی قزل آلا را هم در این مجموعه رونق ببخشد ، همچنین این برادر بسیجی در پرورش ماهی ازمواد وخوراک درجه یک استفاده می کند و این امر باعث شده ماهی هایی که از این پرورشگاه به بازار شهرستان ارئه می شود یکی از باکیفیت ترین ماهی درمنطقه باشد.

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات