خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر سرخه خبر داد؛

برگزاري يادواره شهدا پايگاه آسيه و اجتماع بزرگ مدافعان حرم در سرخه

فرمانده حوزه کوثر سرخه با اعلام برنامه هاي شاخص هفته بسيج از برگزاري برگزاري يادواره شهدا پايگاه آسيه و اجتماع بزرگ مدافعان حرم در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۰۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
مریم آزمون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سرخه اظهار داشت: وظیفه بسیج دفاع از نظام و انقلاب است و بسیج در راستای حفاظت از ارزشها و آرمانهای انقلاب میدان دار عرصه های سرنوشت ساز است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیجیان در تمامی صحنه های اقتصادی، اجتماعی، نظامی و امنیتی نقش آفرینی کرده اند و همیشه و در همه حال مدافع ارزش ها و آرمانهای انقلاب، نظام و سد محکمی در برابر دشمنان بوده وخواهند بود.

فرمانده حوزه کوثر سرخه به عمده برنامه های هفته بسیج در سرخه اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی توسط پایگاه حوزه کوثر به مناسبت این هفته تدارک دیده شده است که در طول هفته بسیج برگزار مي شود.

آزمون در خصوص برنامه های شاخص هفته بسیج که توسط حوزه کوثر سرخه تدارک دیده شده، عنوان کرد: در 27 آبان ماه مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) ساعت 18 در تالار یادگار امام (ره) با همکاری حوزه کوثر و گروه آیینه برگزار خواهد شد؛ همزمان با روز اربعین حسینی برپایی ایستگاه صلواتی در ورودی حسینه سرخه و پذیرایی از عزاداران حسینی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: 4 آذرماه ساعت 9 صبح یادواره شهدای پایگاه آسیه در هیئت سید شهداء سرخه برگزار خواهد شد و بعد ظهر همان روز گلباران مزار شهدا ومیثاق دوباره با شهدا را خواهیم داشت.

فرمانده حوزه کوثر سرخه حماسه حضور را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: 5 آذرماه حماسه حضور (اجتماع بزرگ مدافعان حرم) در حسینه شهدا ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

آزمون همچنین بیان داشت: در صبح روز 6 آذرماه مسابقه حفظ سوره الرحمن در حوزه کوثر سرخه ویژه حلقه های صالحین تداریک دیده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار