خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود از مشخص شدن کمیته های اجرایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در« شاهرود» خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۲۸۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نشست با کارشناسان فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیته های اجرایی چهاردهمین نمایشگاه کتاب را تعیین کردند.

شعبانعلی آشوری در این جلسه ضمن تشکر از همکاری و صمیمیت کارشناسان و کارکنان در برنامه های فرهنگی و هنری اداره اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب یک رخداد بزرگ فرهنگی برای استان و شهرستان  و فرصتی بسیار ارزشمند جهت در دسترس بودن کتب برای خانواده ها و جوانان و دانشجویان  با قیمت مناسب و کمک شایانی در امر مطالعه کتاب و کتابخوانی دارد، انشاا ... با همدلی و تلاش اعضاء ستاد و کمیته های اجرایی بتوانیم نمایشگاه مذکور را به نحو شایسته و رضایتمندی مردم و ناشران برگزار نمائیم.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به پیش فروش خرید بن تخفیف  کتاب درچهاردهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود گفت:٣٠ ./. از کل فروش بن تخفیف نمایشگاه کتاب بصورت پیش فروش از ١٩ آبان ماه آغاز شده است.

وی افزود: مردم شریف استان سمنان ، دانشجویان ، طلاب حوزه های علمیه ، دانش آموزان و .... می توانند با مراجعه به سامانه  bon.pibf.ir  نسبت به خرید بن تخفیف اقدام نمایند.

آشوری بیان کرد: این سامانه تا سه روز قبل از شروع نمایشگاه برای علاقمندان به خرید کتاب باز می باشد.

خاطر نشان می شود نمایشگاه کتاب استان سمنان به میزبانی شاهرود از ١٤ الی ١٩ آذرماه در سالن شهید اکبری شاهرود فعالیت خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها