نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین خاری در چشم وهابیت است، گفت: همایش پیاده‌روی اربعین بصیرت عاشورایی را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۸۷۷۶۳۰۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین و در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: دشمنان اسلام، ارزش‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند و آنچه در تیررس دشمن بوده، بصیرت عاشورایی و شعور حسینی است.

وی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین حسینی اقدام بسیار خوب و مهمی است و حضور در این راهپیمایی، از علامت‌ها و شاخصه‌های شیعیان به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه شیعیان باید موضوع مهم و ارزشی پیاده‌روی اربعین را جدی بگیرند، اضافه کرد: امسال جمعیت بیشتر و این جریان پرشورتر باید باشد.

شاهچراغی راهپیمایی اربعین حسینی را ابزار شکنجه دشمنان اسلام برشمرد و تصریح کرد: هر چه قدر جمعیت راهپیمایی اربعین بیشتر باشد، برای دشمنان اسلام شکنجه‌گرتر است.

وی با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی به‌عنوان خواری در چشم وهابیت و دشمنان اسلام  اضافه کرد: این راهپیمایی ترس به جان داعش و تکفیری‌ها می‌اندازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی به یک سنت تبدیل شده است، در تشریح نقش این همایش بزرگ شیعه با ندای لبیک یا حسین (ع) در اردوگاه جهان اسلام افزود: همایش عظیم اربعین حسینی چشم‌روشنی برای شیعیان و دوست‌داران امامان معصوم (ع) است.

شاهچراغی اظهار کرد: زیارت اربعین امام حسین (ع) با این سبک به یک فرهنگ درآمده است و هر سال برگزار می‌شود و باید از بانیان موکب‌ها که از زوار اربعین پذیرایی و حمایت و تسهیلاتی برای آنها فراهم می‌کنند، تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها