مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا از آمادگی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از ارائه خدمات روزانه به بیش از سه هزار زوار حسینی با الویت زائرین کشور های خارجی در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۳۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار قاسم موقر در گفتگو با بسیج از امادگی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر برای ارائه خدمات به زائرین کربلا از کشورهای خارجی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا با یاد آوری شروع خدمات رسانی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از بیستم آبان ماه گفت: بر اساس تصمیمات ستاد کل اردویی، اردوگاه استان مازندران در ایام اربعین حسینی برای خدمات به زائرین کشورهای خارجی عازم به کربلا در نظر گرفته شد.

قاسم موقر اظهار داشت: طی دو روز گذشته بالغ بر 250 زوار کربلا از کشور ترکیه وارد اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر شده و با استقبال گرم و پذیرایی خادمین حسینی مواجه شدند.

وی کاروان زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) از کشور ترکیه را خانوادگی و شامل زن و مرد، بزرگ و کوچک یاد کرد و افزود: در این اردوگاه اقامت شبانه بهمراه سرویس دهی رایگان از زائرین به مناسب ترین اشکال انجام می گیرد و زوار خارجی پس از اقامت شبانه، با رضایتمندی و دعای خیر اردوگاه را به سمت عراق و شهر های نجف و کربلا ترک می کنند.

این مقام مسئول در خرمشهر بیان کرد: با تدابیر ستاد کل اربعین حسینی هیئت ویژه ای از صداو سیما در اردوگاه مسقر شدند و از ورود و خروج زائرین، خبر، مستند و گزارش تهیه می کنند.

موقر یادآور شد: به منظور برقراری رفاه و انیت میهمانان و زائرین کربلای معلی در طی مدت اقامت در اردوگاه خرمشهر نیروهای مخلص انتظامی هم در کنار همکاران ما به ارائه خدمات می پردازند.

وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی و نا آشنایی خادمین نسبت به زبان این زائرین گفت: مترجمین خاصی بهمراه کاروان های زائرین کربلا از هر کشوری این امر را تسهیل می بخشند و الحمدالله از این حیث هم توانستیم بخوبی خواسته میهمانان ابا عبدالله الحسین را در حد توانایی بر آورده کنیم.

قاسم موقر عنوان کرد: کاروان مازندرانی خادمین ابا عبدالله(ع) که از دو روز گذشته در خرمشهر مستقر شدند تا پایان اربعین و حتی چند روز بعد، برای سرویس دهی به زائرین آماده خدمت رسانی می باشند.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه کربلا از آمادگی اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر از ارائه خدمات روزانه به بیش از سه هزار زوار حسینی با الویت زائرین کشور های خارجی در ایام اربعین خبر داد.

     
ارسال نظرات
پر بیننده ها