با توجه به اينكه استان زنجان در مسير ترانزيت كالاي قاچاق قرار دارد از كشف و انهدام 60 ميليارد ريال كالاي قاچاق كشف و انهدام شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۴۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه استان زنجان در مسير ترانزيت كالاي قاچاق قرار دارد از كشف و انهدام 60 ميليارد ريال كالاي قاچاق خبر داد و گفت: در راستاي تحقق شعار سال كه از سوي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) به نام اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري شده است ماموران انتظامي استان ، بي امان براي مبارزه با قاچاق كالا اقدامات مضاعفي را انجام مي دهند.

سرهنگ علي آزادي افزود: در يك هفته گذشته كاركنان سخت كوش اين فرماندهي در سطح استان موفق شدند مقادير قابل توجهي كالاي قاچاق و ممنوعه را از قاچاقچيان و سودجويان كشف كنند .

وي با اعلام اينكه ارزش كالاهاي كشف شده توسط کارشناسان بيش از 60 ميليارد ريال اورد شده است اظهار داشت: در راستاي منويات مقام معظم رهبري كليه اين كالا قاچاق كشف شده با رعايت موارد قانوني منهدم و آتش زده شدند .

سرهنگ علي آزادي با اشاره به اينكه استان زنجان در مسير ترانزيت كالاي قاچاق قرار دارد گفت: به دليل موقعيت جغرافيايي استان و تلاش مضاعف كاركنان مقادير كشف كالاهاي قاچاق در استان چشمگير است .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تأکيد بر اينکه امنيت بستر ساز توسعه و پيشرفت است گفت: مبارزه با قاچاق و تحقق امنيت با مشاركت مردم ، پليس و مسئولان محقق مي شود.

ارسال نظرات