معاون استاندار و فرماندار شاهرود

تكريم به مردم، تكريم به نظام مقدس جمهوري است ومردم لايق خدمات زيادي مي باشند.

هاشمي در نشست با همكاران فرمانداري و بخشداري هاي تابعه گفت: تكريم به مردم، تكريم به نظام مقدس جمهوري است ومردم لايق خدمات زيادي مي باشند.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۵۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيدمحمدرضا هاشمي در نشست با همكاران فرمانداري و بخشداري هاي تابعه ضمن تاكيد بر لزوم همكاري و تعامل همراه با مودت و صميمي جهت پيشبرد اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: تكريم به مردم، تكريم به نظام مقدس جمهوري است ومردم لايق خدمات زيادي مي باشند.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ويژه شهرستان شاهرود مسائل و مشكلات شهرستان و تصميم گيري و پيگيري مصوبات را جزو رئوس كاري خود برشمرد و افزود: هدايت، نظارت و ... شهرستان مهمترين وظيفه فرمانداري بوده و بايد تلاش خود را در جهت پيشبرد اهداف عاليه نظام و انقلاب اسلامي بكار گيريم.

وي با بيان اين كه دولت تدبيرواميد،دولت برنامه محوري است اظهارداشت:ماهم وظيفه داريم برنامه هاي خدمت گذاري براي مردم به نحواحسن انجام ومهيا كنيم چرا كه كاركنان فرمانداري در رسيدگي مشكلات مردم بايد تلاش وافر داشته و براي ساير دستگاه ها الگو باشند.

هاشمي درپايان از همكاران خواست تا با برنامه ريزي وهدف گذاري صحيح وهمكاري وهمفكري با يكديگر حداكثر تواناييهاي خود را براي رشد وتوسعه شهرستان ازهيچ تلاشي كوتاهي ننمايند.

شنيدن گزارش هاي همكاران و تلاش براي برطرف شدن مشكلات شهرستان در زمينه هاي مختلف از جمله موادي بود كه در اين نشست مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار