اعضا مرکز علمی شهید طهرانی مقدم بسیج علمی پژوهشی شاهرود از کارخانه سامفر سمنان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۷۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعضای مرکز علمی شهید تهرانی مقدم سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فن آوری استان سمنان به همراه انجمن علمی رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود از کارخانه سام فر سمنان بازدید کردند.

در این بازدید علمی شرکت کنندگان با فرآیند کار در این شرکت و واحدهای مختلف آن بازدید نمودند و از نزدیک با روند اجرایی برنامه های این کارخانه و کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار آشنا شدند.

لازم به ذکر است شرکت سامفر با بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع سوئیچ و سنسورهای الکتریکی و مکانیکی با کیفیت بالا فعالیت میکند،از جمله محصولات کارخانه سامفر می توان به ،بوق 206 ،بوق405، ترموسوئیچ آب موتور پژو 405 ،سنسور نشان دهنده دمای آب پژو 405 ، سنسور کنترل دمای آب رادیاتور پژو 405، سنسور دمای آب انژکتوری سمند، سنسور دمای آب سورن XU7،دور موتور پراید و پژو 405، سنسور سرعت سنج پراید ، سنسور فشار روغن هیدرولیک پژو 206 و  ..... اشاره کرد.

یکی از ویژگی های بارز کارخانه سامفر واحد تحقیق و توسعه بسیار قوی و فعال این کارخانه می باشد که کار طراحی و ساخت تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی مورد نیاز کارخانه را انجام میدهد. در انتهای بازدید جلسه ای با حضور مهندسان و سرپرستان این کارخانه برگزار شد که به سوالات بازدید کنندگان پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها