فراخوان يك روزه گردان بیت المقدسجزیره هرمز برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت شهدای جزیره هرمزگفت: فراخوان يك روزه گردان بیت المقدس با هدف حفظ انسجام و بصیرت افزایی در محل پادگان آموزشی شهید علی گلزاری هرمزبرگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۹۱
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، ستوان دوم پاسدار مهدی سلامتیدر فراخوانی گردان بیت المقدس حوزه مقاومت شهدای هرمز، اظهار کرد: این اردو در راستای حفظ رسالت اصلی بسیج در عرصه های مختلف، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی و جسمانی بسیجیان برگزار می شود.

وی، با اشاره به اینکه 190 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت این جزیرهبا اجرای برنامه های متنوع و حضور حد اکثری در مراسمات بسیج آمادگی مقابله در کلیه عرصه های نظامی و مجازی دارند، افزود: فراخوانی بسیجیان بیت المقدس جزیره هرمز، وحدت و همدلی و همچنین آشنایی و چگونگی مقابله با دشمن را در وجود بسیجیان این منطقه تجلی بخشیده و به آنها توانایی مقابله با دشمنان انقلاب و اسلام را می آموزد.

مهدی سلامتی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از جمله برگزاری کلاسهای پدافند غیر عامل، جنگ روانی، امداد و نجات، پیاده روی شبانه، گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری عملیاتی و آماده نگاه داشتن بسیج و فرماندهان بسیج از ضروریات بوده و بایستی به این اصل مهم توجهی ویژه شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز هدف برگزاری این فراخوانی و اردوی حفظ انسجام و ارتقاء توان رزم، افزایش آمادگی جسمانی، بصیرت و معنویت افزایی و مرور برخی آموزش های نظامی ویژه گردان های بیت المقدس عنوان کرد.

ستواندوم پاسدار مهدی سلامتی اظهار داشت: این برنامه یکروزه که با حضور بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه مقاومت شهدای هرمز برگزار شد، بسیجیان با آموزش های حرکات در رزم کمین، ضد کمین، آرایشات نظامی مقابله با نا آرامی ها ، اصول و مهارت تیراندازی و حضور در میدان تیرو تیر اندازی با آرپی جی و سلاح سازمانی و همچنین تست آمادگی جسمانی و شرکت در کلاسهای آموزش اسلحه شناسی عقیدتی وسیاسی جهت یابی به تمرین و بروز رسانی و ارتقا آمادگی جسمانی خود پرداختند.

سلامتی بیان داشت: با توجه به برگزاری رزمایش استانی گردان های بیت المقدس این فراخوانها در جهت ارتقاء آمادگی بسیجیان برای حضور حداکثری در این رزمایش استانی اجرا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز، عنوان داشت: گردان بیت المقدس جزیره هرمز سال گذشته در جشنواره مالک اشتر سپاه امام سجاد (ع) رتبه برترین گردان در بین گردانهای بیت المقدس سطح استان به خود اختصاص داده بود.

ارسال نظرات