خبرهای داغ:
شهید محمد حسنی:

حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیای اسلام جانفشانی کنم

در وصیت نامه شهید محمد حسنی آمده است: خدایا! از تو می خواهم در لحظه ای که مرگم فرا رسید، از تمام دوستی ها و عشق و محبت ها جز دوستی و عشق و محبت خودت و از تمام وابستگی ها جز وابستگی به خودت قرار مده.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۳۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، راه حسین(ع) همواره ادامه دارد، همان طور که طی 8 سال دفاع مقدس شهدا با کمال خلوص در برابر ظلم ایستادند و هرگز سر ذلت در رابر ظلم فرود نیاوردند.

شهید محمد حسنی در یکم فروردین سال 1342 در روستای شینقر از توابع قزوین به دنیا آمد.

پدرش احمد علی کشاورز بود و مادرش خدیجه نام داشت، او تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد و کارگر کارخانه برق بود.

از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 24 خرداد ماه سال 1367 در شیخ محمد عراق به شهادت رسید.

پیکرش مدت ها در منطقه به جای ماند و در سال 1374 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

در وصیت نامه این شهید بزرگوار می خوانیم:

خدایا! از تو می هواهم که اگر شهادت را نصیبم کردی فقط به خاطر رضایت ذات مقدست باشد.

بار خدایا! شهادت در راه اسلام عزیز را نصیبم کن و مرا در صف شهدای اسلام قرار بده و ما را از بندگان مخلص خودت، مومنین به پیامبرت، حضرت محمد(ص) و از شیعیان ولی ات حضرت علی(ع) و از مطیعان ولی امرت(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای قرار بده.

خدایا! از تو می خواهم در لحظه ای که مرگم فرا رسید، از تمام دوستی ها و عشق و محبت ها جز دوستی و عشق و محبت خودت و از تمام وابستگی ها جز وابستگی به خودت قرار مده.

ای امام عزیز! می دانم که تو نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین(ع) هستی و این را هم می دانم که ندای" هل من ناصر ینصرنی ؟" برای اسلام سر دادی  و من هم به ندای آسمانی تو لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیای اسلام جانفشانی کنم و از شما ای امام عزیز! می خواهم در روز قیامت شفیعم باشی و از خدای متعال برای من طلب مغفرت کنی.

هان! ای پدر، مادر، خواهر و برادرانم و ای تمام دوستان و آشنایانم! امیدوارم که هر بدی و رنجشی از من دیده اید، مرا به بزرگواری و خوبی خودتان ببخشید و من_ این بنده حقیر و کوچک خدا_ را حلال کنید و برای آمرزشم دعا کنید.

بنده کوچک و حقیر خدا، محمد حسنی

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار