حجت الاسلام غالبی بااشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ایران را کشوری آزاد،مستقل و مقتدر دانست و گفت ماهرگز سرنوشت کشورخودمان را با جناح های سیاسی و دعواهای داخلی آمریکایی ها گره نخواهیم زد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۴۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته بخش خضرآباد به منظورگرامیداشت سومین روزیکی ازجان باختگان زوارکربلادرمسجدجامع روستای خمسیان اقامه شد.
حجت الاسلام غالبی بااشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت :ایران کشوری آزاد،مستقل ومقتدراست و ماهرگز سرنوشت کشورخودمان را با جناح های سیاسی و دعواهای داخلی آمریکایی ها گره نخواهیم زد و رفت و آمدها و جابجایی افراد در این کشور را مهم ندانسته ودولت مردان آمریکایی رابه لحاظ بدعهدی ها وخصومت هایشان باجمهوری اسلامی قابل اعتمادنمی دانیم.

امام جمعه خضرآباد با گرامی داشت یاد و خاطره زائرانی که در مسیر زیارت حرم حضرت ابا عبداله الحسین (ع) دچار سانحه شدند گفت: بازماندگان خانواده های این زائران بدانند خود سید الشهدا (ع) به استقبال این زائران خواهد آمد.

روح الله اسدی خمسیان یک ازجان باختگان اتوبوس زوارکربلا بود که مجلس بزرگداشت آن مرحوم امروز همراه بااقامه نمازجمعه درمسجدجامع خمسیان برگزارشد.

kezab-namaz00047716-12-17

kezab-namaz00085016-11-25

kezab-namaz00113016-11-43

ارسال نظرات