توسط مخترع مشگین‌شهری ساخته شد

دستگاه مولد خود شارژ اتوماتیک

توسط مخترع مشگین‌شهری دستگاهی به نام مولد خود شارژ اتوماتیک ساخته شده که برق 220 ولت را بدون نیاز به انرژی خارجی و آلودگی صوتی و هوا تولید می‌کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۵۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، داود حیدرزاده مخترع جوان مشگین‌شهری از ساخت دستگاهی خبر داد که بدون هیچ گونه انرژی برق تولید می‌کند.

وی افزود: این دستگاه که مولد خودشارژ اتوماتیک نام دارد می‌تواند بدون نیاز به انرژی خارجی و آلودگی هوا و صوتی برق 220 ولت تولید کند.

وی خاطر نشان کرد: این دستگاه در طول پنج سال تلاش و فعالیت در عرصه برق و الکترونیک ساخته شده که می‌توان گفت بهترین وسیله برای جایگزینی موتورهای برقی است که با بنزین و آلودگی هوا و صوتی کار می‌کند.

این مخترع مشگین‌شهری گفت: از 5 سال پیش انواع مختلف دستگاه‌های برقی و الکترونیکی بدون هیچ گونه حمایت و کمکی در جهت تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و در جهت خدمکت به نظام مقدس اسلامی و تنها در سایه حمایت خانواده ساخته‌ام اما متاسفانه به علت عدم حمایت مالی تمام این دستگاه‌ها و طرح‌ها در انبار منزل خاک می‌خورد در حالی که با حمایت و تولید این دستگاه‌ها می‌توان گامی موثر در توسعه شهرستان و اشتغال جوانان برداشت.

وی تاکید کرد: در حال حاضر به جد دنبال حامی مالی هستم تا بتوانم چند مورد از دستگاه‌ها که در جامعه نیاز ضروری است تولید و به بازار ارائه کنم لذا هر فردی که توان حمایت از تولید داخلی و حمایت از مخترعین جوانان را دارد می‌تواند پیش قدم شده و در این کار ما را یاری کند.

ارسال نظرات