امام جمعه اردبیل:

مشارکت خیران اردبیل در مدرسه‌سازی قابل تحسین است

مشارکت خیران اردبیل در مدرسه‌سازی قابل تحسین بوده و با حضور خیران گام بزرگی در احداث فضاهای علمی برداشته شده است.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۹۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای تازه کند شریف‌آباد اردبیل اظهار داشت: مشارکت خیران اردبیل در احداث فضاهای آموزشی و علمی قابل تحسین است و هم‌اکنون با حضور خیران در استان اردبیل گام بزرگی در توسعه فضاهای علمی و آموزشی برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران اردبیل با احداث مدرسه دنیا و آخرت خود را تضمین کرده‌اند، افزود: احداث مدرسه توسط خیران اردبیلی یک حرکت و رسالت عظیم بوده که در این زمینه در استان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه احداث فضاهای آموزشی و علمی در مناطق محروم و روستاها یک اولویت اساسی است، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی فضاهای آموزشی در مراکز محرو م و روستایی افزایش یافته که باید خدمات‌دهی به این مناطق توسعه یابد.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان و تصمیم‌گیرندگان مملکت در آینده هستند و باید فضاهای آموزشی نوین و رایگان برای این دانش‌آموزان راه‌اندازی شود تا بتوانند پله‌های ترقی و پیشرفت را در کشور طی کنند.

وی با قدردانی و تشکر از خیرانی که در احداث مدرسه روستای تازه‌کند شریف‌آباد زحمتهای بی‌دریغ کشیده‌اند، گفت: امیدواریم با اهتمام مسئولان خدمات‌رسانی خوبی در روستای تازه‌کند شریف‌آباد گسترش یابد تا نگرانی و دغدغه مردم در بخشهای مختلف برطرف شود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون در کشورمان شاهد پیشرفتهای قابل توجهی هستیم که انتظار می‌رود زیرساختهای آموزشی به طور استاندارد در استان اردبیل فراهم شود تا دانش‌آموزان بدون هیچ دغدغه‌ای به تحصیل و پیشرفت مشغول شوند.

در پایان این مراسم مدرسه 6 کلاسه تازه‌کند شریف‌آباد اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسئولان آموزش و پرورش و نوسازان اردبیل افتتاح شد و این پروژه مشارکتی نوسازی و خیران در زیربنای 178 متر مربع و با 240 میلیون هزینه تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار