فرمانده سپاه ناحیه آستارا؛
فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه سکوت درباره فتنه 88 جایز نیست، گفت: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۳۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰

سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان، فرمانده سپاه ناحیه آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آستارا به سخنان اخیر یکی از نمایندگان مردم گیلان در خانه ملت در جریان رای اعتماد به وزرا اشاره کرد و گفت: این نماینده مجلس در حالی از فتنه حمایت کرد که رهبر معظم انقلاب بارها  بیانات صریحی را درباره فتنه و لزوم فراموش نشدن این جریان بیان کرده اند.

وی سکوت درباره  فتنه 88 را جایز ندانست و افزود: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه فتنه  ۸۸ هم دستی با استکبار برای براندازی نظام بود، تصریح کرد: حوادث تلخ سال 88 هرگز از ذهن مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی پاک نمی‌شود و کسانی که می‌گویند باید از فتنه صحبت نکنیم و این حادثه تلخ را فراموش کنیم نباید در این کشور مسئولیت داشته باشند.

وی خطاب به نماینده مذکور، گفت: این ملت به وکیلی که رای داده اجازه نخواهد داد که چنین سخن بگوید.

سرهنگ آرمان در پایان اظهارکرد: کسی که اینگونه حرف می‌زند باید مراقب باشد، که این موضوعات آلوده کردن فضای سالم امروز جامعه، و به تبع کمک به دشمنان است.

ارسال نظرات