فرماندار بویراحمد در بازدید از دهستان دشتروم گفت:با همفکری با خود مردم این روستاها تصمیماتی برای حل مشکلات آنها گرفته می شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۵۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳

محمد کاظم نظری اظهارکرد: در جریان این بازدید ها پس از اینکه مطالبات مردم را می شنویم مدیران توضیحات لازم را ارایه می دهند و اگر کم کاری صورت گرفته باشد آن را پیگیری می کنیم.

به گفته فرماندار بویراحمد مهمترین دغدغه و مشکل روستاهای این منطقه مربوط به زیرساختها است چرا که به دلیل افزایش جمعیت ناشی از یکجا نشینی عشایر این منطقه ،زیرساختهای فعلی از جمله آب،برق و جاده ها جوابگوی نیازهای مردم نیست .

نظری تاکید کردکه  در تخصیص اعتبارات باید به این مناطق  توجه بیشتری شود که در آینده مشکلاتشان عمیق تر نشود.

دهستان دشتروم ییلاق عشایر کوچرویی است که گرمسیر آنها در شهرستان رستم استان فارس واقع شده و در سالهای اخیر به دلیل مشکل کم آبی در دشتروم ساکن شده و یا برای دسترسی به آب آشامیدنی اقامتشان را در سردسیر طولانی تر می کنند

نظری ادامه داد::به رغم نزدیکی این روستاها با مرکز استان ،در بسیاری موارد محرومیت های این مناطق از دور افتاده ترین روستاهای استان بیشتر است.

وی تصریح کرد:از امروزدر  شهرستان بویراحمد هرچه توان مالی داریم برای حل مشکلات مردم این دهستان ها به کار می بریم و با همکاری مدیران ارشد استانی در سال آینده  سایر مسایل را تامین اعتبار خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در حوزه راهسازی پیمانکار در حال فعالیت است ،گفت:طی جلسه ای که همین الان با مردم و پیمانکار راه این روستاهها داشتیم از پیمانکار مربوطه تقاضا کردیم که سرعت بیشتری به کار دهد و تا زمان اولین بارندگی همه تلاش خود را بکار گیرد.
فرماندار بویراحمد و هیات همراه از روستاههای چشمه پهن،پازنان،چشمه رقات ،چشمه تاگی و چشمه بلوطک بازدید کردند.

ارسال نظرات