همسر شهید مدافع حرم محرم علیپور در یادواره شهدای دانش آموز و شهید مدافع حرم محرم علی پور، گفت: تاریخ باید بداند دفاع از حرم حضرت زینب(س) دلیل نمی خواهد چراکه راهنما و بهانه اش دل است.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۰۳
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فاطمه هنرور افزود: بیعت حسینیان زمان؛ بیعتی به رنگ خون است که جلوه این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: سرافرازی و بالندگی امروز کشور، مدیون رشادت های شهدا و جانبازانی است که در دوران دفاع مقدس جان در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز ایران به لحاظ امنیت خدشه ناپذیر باشد.

هنرور با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: تجلیل واقعی از شهدا دست خداوند متعال است ولی با برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، تلاش داریم یادشان را گرامی داشته و در مسیر نورانی آن ها با تبعیت از رهنمودهای رهبری قدم برداریم.

وی شعور، ایستادگی و مقاومت جوانان در برابر جنایت‌های هولناک داعش تکفیری را سنبل واقعی ایثار و فداکاری در راه اسلام دانست.

همسر شهید مدافع حرم محرم علیپور با اشاره به این نکته که شهدا مبلغ دین و ادامه دهنده راه انبیا هستند، بیان داشت: همه شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم این شخصیت را دارند تا جهان را رهنمون باشند.

یادواره شهدای دانش آموز و شهید مدافع حرم محرم علی پور به همت حوزه دانش آموزی باقرالعلوم شبستر در سالن اجتماعات مدرسه برهان الدین این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات