مدیر آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه هم اکنون 60 آموزشگاه در سطح این شهر فعالیت دارند گفت: حدود 24 واحد آموزشگاهی نیاز به مقاوم سازی، تخریب و بازسازی دارد.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۲۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، علی اصغر رنجبر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در گفتگو  با خبرنگار ما گفت:با توجه به قدمت ساخت برخی از آموزشگاههای بافق و احتمال بروز حوادث غیر مترقبه و با توجه به اینکه این شهرستان روی گسل زلزله قرار دارد بازسازی و مقاوم سازی تعدادی از آموزشگاههای شهری اجتناب ناپذیر است.

مدیر آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه هم اکنون 60 آموزشگاه در سطح این شهر فعالیت دارند گفت: حدود 24 واحد آموزشگاهی نیاز به مقاوم سازی، تخریب و بازسازی دارد.
وی تصریح کرد: آموزشگاههایی که نیاز به بازسازی دارد با تشخیص و نظر کارشناس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان یزد،تخریب و نوسازی می شود.
رنجبر همچنین ساخت مدارس خیری را یادآور شد و بیان کرد: مدرسه خیری خادمیان اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین چهار مدرسه دیگر مراحل ابتدایی ساخت خود را با مشارکت 35 درصدی خیری ( فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی و مردمی ) طی می کند که پس از رسیدن به پیشرفت 50 درصدی ،اداره کل نوسازی مدارس استان یزد آنها را به اتمام خواهد رساند .
وی با بیان اینکه ساخت آموزشگاه خیری معظمی در بافق تا پایان آبانماه به اتمام می رسد گفت: مدرسه خیری ابراهیمی واقع در خیابان عدالت این شهر نیز تا نیمه آذرماه سال جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش بافق با ابراز خرسندی از مساعدت،مشارکت و حضور خیران مدرسه ساز در این شهرستان عنوان کرد: با بهره برداری از دو آموزشگاه معظمی و ابراهیمی افزون بر750 دانش آموزان از دو شیفت بودن خارج می شوند.
وی ضمن تشکر از مدیر مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق که ساخت آموزشگاه 12 کلاسه تمام خیری را تقبل و آغاز کرده است بر لزوم مشارکت بیشتر خیرین برای کمک به امر مدرسه سازی در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: بی شک خیرین مدرسه ساز مهم ترین رکن توسعه زیر ساخت علمی و تربیتی کشور را برعهده دارند.
رنجبر در پایان از تمامی خیرین به ویژه آقایان ابراهیمی،ابویی، خادمیان، فلاح و معظمی که در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری تلاش می کنند و همچنین مساعدت فرماندار و مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق تقدیر کرد.
حدود 9 هزار 500 دانش آموز در 77 آموزشگاه این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت درفاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.

ارسال نظرات