پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۴۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دارالقرآن کریم زنجان، گفت: در این آزمون یک هزار و ۹۲۱ نفر زنجانی شرکت کردند.

ولی الله رحیمی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در دارالقرآن کریم زنجان، افزود: در این آزمون هزار و ۹۲۱ نفر در دو بخش موسسات قرآنی وداوطلبان آزاد شرکت کردند.

وی اظهار داشت: در این آزمون هزار و ۱۱۰ نفر در بخش عمومی و ۸۱۱ نفر در بخش ویژه شرکت کردند و استقبال در این دوره بسیار خوب بوده است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: این آزمون در بخش های حفظ، مفاهیم، تدبر، معارف و قرآن و اهل بیت در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد و نتایج این آزمون نیمه دوم آذرماه اعلام می شود.

وی گفت: خوشبختانه استان زنجان با داشتن مردمی ولایی در بحث تربیت حافظان قرآنی پیشقدم بوده و گام های بزرگی را برداشته و در این راستا مراکز قرآنی را هم افزایش خواهد داد.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان تاکید کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم برنامه ریزی لازم را در دستور کاری خود قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: این موسسه برای تقویت ارزشهای دینی و اشاعه فرهنگ قرآنی در بین جوانان و نوجوانان دوره های متنوعی را برگزار می کند و خوشبختانه در استان زنجان استقبال جوانان از برنامه های قرآنی بسیار مطلوب است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان خاطر نشان ساخت: این موسسه برای همه سنین برنامه های قرآنی را در طول سال برگزار می کند و هدف از برگزاری دوره های آزمون قرآن آشنایی جوانان با قرآن و شناسایی استعدادها است.

ارسال نظرات