برند استراتژیکی شهر زنجان تدوین شد

برند شهر زنجان، نردبان مزایای شهر و سند برند استراتژیکی شهری زنجان نهایی تدوین شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۷۷۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در ادامه سلسه نشستهای تدوین برند شهری برای شهر زنجان، پس از ارائه گزارشات مبسوط مجری این طرح در خصوص مزیتها حاصل از ایجاد برندینگ شهری، به عنوان ابزاری قدرتمند در رشد و رونق اقتصادی شهر ها ، پس از ۲ سال کار مطالعاتی و پژوهشی شهر زنجان صاحب برند شد.

مهندس جمیلی رئيس اتاق زنجان در این نشست علت ایجاد وقفه چند ماهه در برگزاری این نشست را مطالعات مجری این طرح و جمعبندی نهایی این طرح ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد پیاده سازی برند شهری در زنجان موجبات رشد و توسعه همه جانبه استان را پیش از پیش فراهم نماید وی درادامه افزود ایجاد برند شهری برای زنجان میتواند عامل موثری در افزایش جذب گردشگر وهمچنین رشد بازار سرمایه گذاران خارجی باشداز سوی دیگر ایجاد برند شهری در آینده میتواند منجر به بالابردن مناسبات سیاسی منطقه‌ای زنجان گردد.

مهندس جمشید انصاری نیز در این نشست با اشاره به انجام مطالعات اولیه و امکان سنجی در خصوص انتخاب برند استراتژیک برای زنجان ، جهت گسترش توان اقتصادی مردم استان از انتخاب برند مناسب برای زنجان ابراز خرسندی نمود و اجرای این سند را نیازمند عزم و اراده همگانی در بخشهای دولتی و مردمی دانست.

در ادامه این جلسه مجری طرح ایجاد برند را تلاشی برای پیوند امروز به فردا دانست و گفت ایجاد برند رخداد مهم در حیات شهری است.

گیویان افزود: برند موتور محرکه شهرهاست و در دنیای امروز با توجه به تحولات اجتماعی در عرصه جهان معاصرما ناگزیریم برای ادامه حیات شهری برنامه ریزی نمائیم از این رو در مطالعات صورت گرفته ، ظرف ۲ سال گذشته برای زنجان ، ۷۸ ویژگی اصلی استخراج و از مجموع این ویژگیها پس از یک اجماع توانستیم برندی فراخور فرهنگ و تمدن و اقتصاد استان تعریف نمائیم. سایر حاضرین در این نشست نیز هر کدام به نوبه خود نظرات خود را در خصوص نحوه اجرای برند و ایجاد فرهنگ برا ی شکل گیری یک الگوی مناسب در مردم برای ساخت یک برند پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار