مدیرکل صداوسیمای لرستان گفت:با افتتاح یک ایستگاه دیجیتال در پلدختر،درصد بهره مندی مردم این شهرستان از برنامه های دیجیتالی به 85درصد رسید
کد خبر: ۸۷۷۶۷۸۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،محمد بازوند در حاشیه افتتاح فرستنده دیجیتال در این شهرستان اظهار داشت:با راه اندازی این ایستگاه دیجیتالی،اهالی روستاهای مورانی،گل گل،ملاوی،پران پرویز و کیان آباد می توانند از برنامه های 18شبکه تلویزیونی و16شبکه رادیویی استفاده کنند.
وی بیان کرد:هم اکنون با افتتاح این ایستگاه،جمعیت تحت پوشش برنامه های دیجیتالی در پلدختر به85درصد رسید.
بازوند تصریح کرد:صداوسیمای لرستان این آمادگی را دارد که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی نسبت به احداث ایستگاه های دیجیتالی اقدام کند.
وی با بیان اینکه لرستان در خصوص احداث ایستگاه های دیجیتال از استان های برتر کشور تصریح کرد:تا قبل از افتتاح ایستگاه دیجیتال این چند روستای پلدختر،جمعیت تحت پوشش استان برای برنامه های دیجیتال ،92درصد است.
 نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به اینکه راه اندازی دیجیتال یک امر فرهنگی مهمی است گفت:در مقابله با توطئه های دشمنان و ماهواره ،راه اندازی دیجیتال از برنامه های ارزشمند سازمان صداوسیما است.
سید حمید رضا کاظمی تصریح کرد:متاسفانه پوشش رادیویی در برخی از نقاط مسیر جاده ای پلدختر-خرم آباد مناسب نیست که نیاز به تقویت دارد.
وی ادامه داد:پوشش برنامه های تلویزیونی در روستاهای جنوبی پلدختر مشکلاتی دارد که این موضوع هم باید در دستور کار بازوند مدیرکل صداوسیمای لرستان قرار بگیرد.

ارسال نظرات