بسیجی بوشهری با ۱۵جوجه، کارآفرین و صاحب مزرعه پرورش شتر مرغ شد

یک کارآفرین بسیجی حوزه مقاومت ثارالله موفق کنگانی استان بوشهر ، به پرورش شتر مرغ مشغول است.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۵۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، اکبر سلیمانی از کارآفرینان موفق حزه مقاومت ثارالله شهرستان کنگان دراستان بوشهر است وی بعد ازکسب آموزش های لازم برای پرورش شتر مرغ  به عرصه پرورش شتر مرغ وارد شد و در این عرصه نیز برخلاف تصور خیلی‌ها موفقیت‌های چشمیگری بدست آورد.

"اکبر سلیمانی" در درباره شروع فعالیتش می گوید: کاررا با هزینه محدود وتعداد ۱۵ شتر مرغ در سال ۹۲ و با هدف تامین هزینه های خانواده شروع کردم، وضعیت نامناسب اقتصادی ومشکل مالی ادامه کاررا برایم سخت کرد تا اینکه به کمک بسیج سازندگی ناحیه شهرستان کنگان استان بوشهر وگرفتن وام، کارگاه تولیدی خود را درسطح روستا گسترش دادم.

وی افزود: درحال حاضر۴نفر دراین کارگاه به صورت مستقیم مشغول به کار هستند و امید است در صورت بهبود وضعیت فروش محصولات، این تعداد را افزایش دهم.

" سلیمانی" با بیان اینکه روستای " لارو گل"  به علت داشتن ۶۷۰ متر ارتفاع از سطح دریا و نداشتن رطوبت، مکان مناسبی برای این کاراست، افزود: اگرچه  درماه های اول این واحد تولیدی سود نداشت اما هیچ گاه از ادامه فعالیت ناامید نشدم چون معتقدم پس از هرسختی روزهای شیرینی در پیش است.

این کارآفرین بسیجی با تاکید برلزوم فراهم کردن زمینه فعالیت برای جوانان در زمینه های اقتصاد مقاومتی، گفت:  مسئولین با پرداخت تسهیلات به جوانان می توانند زمینه فعالیت آنها را فراهم کنند چرا که بسیاری ازجوانان درصورت تامین اعتبار و پرداخت تسهیلات به آنها می توانند موفقیت های چشمگیری را کسب کنند.

وی در پایان به اهمیت اقتصاد مقاومتی پرداخت وگفت: اگر جوانان در حوزه مشاغل زودبازده عرصه اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنند، بدون تردید علاوه براینکه به تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب درحوزه قطع وابستگی به خارج و کمک به تولید داخلی کمک خواهند کرد، در مسیر خودکفایی خود نیز موفق خواهند شد.


انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار