خبرهای داغ:
مدیر پروژه ارمغان(نصر7) تبریز از پایان این طرح تا نیمه نخست سال 98 خبر داد و گفت: پروانه آن اول تیر امسال از شهرداری گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۶۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مصطفی سلیمانی افزود: همزمان با اخذ پروانه، کارهای آماده سازی آن همچون خرید میلگرد، آلماتوربندی، پی ریزی و ... آن آغاز شده است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است در 36ماه کاری آن را به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه پروژه ارمغان در 192واحد مسکونی، هشت واحد تجاری و در 15طبقه ساخته می شود، اظهار داشت: تلاش داریم طبق برنامه اسکلت بندی آن تا 15ماه آینده به پایان برسد.

سلیمانی با اشاره به اینکه عملیات سفت کاری آن به پیمانکار واگذار شده است، بیان کرد: همزمان با عملیات بتون ریزی این پروژه که سه هزار و 600مترمکعب بتون بوده، دیگر اقدامات این پروژه نیز در راستای آن انجام شده که امیدواریم تا پایان امسال چهار طبقه آن نیز از لحاظ اسکلت بندی به پایان برسد.

وی در ادامه از بازدید های سه ماهه برای اعضای این واحدها خبر داد و خاطرنشان کرد: تاش خواهیم کرد با این بازدیدها ضمن استفاده از نکته نظرات اعضا، آن ها را در جریان روند کاری این پروژه نیز قرار دهیم.

ارسال نظرات