معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از اعزام نجاتگران و کادر مجرب این جمعیت به صورت هوایی به کربلا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۸۹۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید حسین پور افزود: براساس برنامه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر این تیم برای ارایه خدمات امدادی به زائران در مراکز درمانی هلال احمر در کربلا مستقر شده اند.
وی یادآوری کرد: تیم های امداد و نجات استان های آذربایجان شرقی و زنجان، پوشش امدادی شارع الحسین(درب قبله) را از روز جمعه 21 آبان بر عهده گرفته اند.
سرپرست تیم اعزامی هلال احمر آذربایجان شرقی به کربلا اظهار کرد: محل های استقرار تیم ها مشخص شده و پس از شیفت بندی بر اساس برنامه تنظیم شده، ارایه خدمات امدادی به زایران مراسم اربعین حسینی را آغاز کرده اند.
حسین پور، ادامه داد: یک دستگاه خودروی ارتباطات متشکل از سه اپراتور ارتباطات در محور نجف تا کربلا برای آسان سازی در امر برقراری ارتباط بین تیم های اعزامی در این منطقه مستقر شده اند.
وی گفت: هفت نفر از نیروهای هلال احمر استان به صورت زمینی و تجهیزاتی از جمله یک دستگاه آمبولانس، سرویس بهداشتی شش چشمه، یک دستگاه نانوایی سیار و 500تخته پتو را به منطقه مرزی مهران محل استقرار موکب آذربایجان شرقی انتقال داده و همراه با دیگر نیروهای اعزامی به زائران اربعین حسینی خدمات ارایه خواهند کرد.

ارسال نظرات