"عباس نوری" کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فعالیت های عمرانی و سازندگی بسیج در سالیان اخیر، گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات و معضلات کشور، تقویت و گسترش روحیه بسیجی در بین مسئولان و جامعه است
کد خبر: ۸۷۷۶۹۶۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش بسیج رسانه، "عباس نوری" کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار بسیج رسانه گفت: با توجه به فعالیت های عمرانی و سازندگی بسیج در سالیان اخیرمی توان گفت تنها راه برون رفت از مشکلات و معضلات کشور در برهه حساس کنونی تقویت و گسترش روحیه بسیجی در بین مسئولان و جامعه است.

وی افزود: همانگونه که در دوران دفاع مقدس بسیج مستضعفین یکی از بازوهای اجرایی و توانمند حوزه دفاع و ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی بود. اکنون هم باید فضا برای این نهاد انقلابی و مردمی مهیا شود تا با استفاده از توانمندی و تخصص همراه با تعهد این قشر عظیم بتوانیم از گردنه سخت مشکلات کشور عبور کنیم.
 
نوری گفت: مقام معظم رهبری در سالیان اخیر بارها در خصوص لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و شرایط حساس اقتصادی کشور، فرامینی را به مسئولان اجرایی کشور ابلاغ نموده اند اما متاسفانه آنچنان که باید و شاید کار قابل توجه ای صورت نگرفته، تنها مجموعه ای که با برنامه منسجم در حوزه اجرا و عملیات به فرمان مقام معظم رهبری عمل نموده بسیج مستضعفین است که اکنون شاهد به بار نشستن و تولید محصولات آنان در حوزه اقتصاد مقاومتی در روستاها و شهرستان ها هستیم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم مناطق محروم همیشه و در همه شرایط پای اهداف و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و سختی ها پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، مسئولان نیز وظیفه دارند که بیش از پیش در میان مردم مناطق محروم حضور پیدا کنند و مشکلات و نیاز های آنان را از نزدیک ببینند و برای حل آن برنامه ریزی کنند.
 
نوری با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در مناطق محروم گفت: از اقدامات شایسته بسیج مستضعفین تاسیس بسیج سازندگی و تقویت و حمایت گروه های جهادی بوده که اکنون شاهد حضور گروه های جهادی در مناطق دور افتاده و محروم هستیم و من شاهد تلاش این عزیزان در مناطق محروم استان خوزستان بوده‌ام که به حمد الله این اقدامات باعث دلگرمی بیشتر مردم محروم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز شده است.
 
انتهای پیام/
عباد محمدی
اخبار مرتبط
ارسال نظرات