یکی از برنامه های شهرداری در منطقه 2 هدایت و دفع آب های سطحی است، در این خصوص نیز اقدامات زیادی در سال جاری هدف‌گذاری شده بود.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۶۷
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار منطقه 2 زنجان گفت: یکی از پروژه های مهم در سطح منطقه 2 زنجان حوزه پیاده روسازی پارک های این منطقه بوده که در سال جاری با جدیت انجام شده است.

داود بیگدلی به این پیاده رو سازیها اشاره کرد و افزود: پیاده رو سازی پارک های سطح منطقه 2 زنجان شامل فاز یک و سه گلشهر کاظمیه، مسجد نورا الزاهراء و جواد الائمه در شهرک پونک و مهدیه سایان و خان‌دره بوده است.

وی عملیات اجرایی این پیاده رو سازیها را به صورت پیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این مناطق تا چند ماهه آینده به اتمام می‌رسد و در سال جاری به صورت کامل تحویل می‌شود.

شهردار منطقه 2 زنجان به دیگر اقدامات شهرداری منطقه 2 زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه های شهرداری در منطقه 2 هدایت و دفع آب های سطحی است، در این خصوص نیز اقدامات زیادی در سال جاری هدف‌گذاری شده بود.

بیگدلی ادامه داد: احداث، کف‌سازی و پوشش کانال متفرقه در سطح منطقه 2 شامل سایان، شهرک رضوان، سایت کارگاهی و غیره جزء برنامه‌های اجرایی بوده که این بخش از فعالیتها در سال جاری به اتمام رسیده است.

این مسئول به کف‌سازی و پوشش کانال جنب تالار صدف اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه به صورت پیمانی اجرایی شده و به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه 2 زنجان با اشاره به انجام کارهای مطالعاتی و طراحی در سطح منطقه 2 خاطر نشان ساخت: برخی اقدامات مربوط به طراحی پارک و نقشه برداری در سطح منطقه 2 عملیاتی شده است.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات