معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان گفت: ناحیه دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بالغ بر 250 مجوز خروج برای دانشجویان مشمول با همکاری دفتر نهاد در دانشگاه ها و نظام وظیفه گرفته است که جا دارد از همکاری این دستگاهها قدردانی شود.
کد خبر: ۸۷۷۶۹۹۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش بسیج نیوز ؛ صمد برسیا با اشاره به رسالت بسیج دانشجویی در تبیین ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و عظمت و تاثیر واقعه عاشورا در زندگی شخصی و اجتماعی و انقلابی جامعه بیان کرد: ما بر اساس تکلیف خود و در راستای شرکت در بزرگترین اجتماع بشری که قدرت نمایی جهان تشیع در برابر دشمنان منفعت طلب می باشد و بیداری جوامع بشری را در پی دارد، با یاری خداوند متعال تمام توان خود در جهت زمینه  حضور دانشجویان برای حضور در این راهپیمایی را به کار بستیم.


وی به مشکل خروج دانشجویان و وضعیت خدمتی آنها اشاره کرد و افزود: طبق تعامل انجام شده بین سازمان بسیج دانشجویی کشور و نظام وظیفه مشکل خروج دانشجویان مشمول جهت سفر به کربلای معلی، بدون قرار وثیقه و تنها با پر کردن فرم تعهد نامه محضری حل شده است که این کار در سطح استانها توسط نواحی بسیج دانشجویی انجام می شود.
 
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان ادامه داد: ناحیه دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بالغ بر 250 مجوز خروج برای دانشجویان مشمول با همکاری دفتر نهاد در دانشگاه ها و نظام وظیفه گرفته است که جا دارد از همکاری این دستگاهها قدردانی شود.
 
برسیا با اظهار اینکه حدود نیمی از این دانشجویان در قالب کاروان دانشجویی عازم سفر زیارتی کربلا خواهند شد، گفت: مدت زمان این سفر 6 الی 8 روز خواهد بود و بخش پیاده روی آن از نجف تا کربلا می باشد.
 
وی بیان کرد: پیش بینی ما از حضور دانشجویان در این تجمع عظیم بیش از 1000 نفر از دانشجویان دانشگاه های مختلف استان می باشد.

 معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان به تمهیدات در نظر گرفته شده از طرف بسیج دانشجویی استان اشاره کرد و افزود: تشکیل ستاد مرکزی اربعین در سطح ناحیه دانشجویی، تبلیغات و ثبت نام از دانشجویان در دفاتر، حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها، حل مشکل خروج از کشور دانشجویان مشمول، فراهم نمودن سرویس های ایاب و ذهاب در کشور و خارج از کشور، مهیا نمودن شرایط اسکان در کشور عراق در موکب های بسیج دانشجویی، استفاده از ظرفیت مداحان، سخنرانان و روحانیون برتر کشوری در طول مسیر راهپیمایی؛ از جمله کارهایی است که برنامه ریزی و انجام شده است.
 
برسیا ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه ها و افرادی که در تسهیل شرایط خروج دانشجویان به جهت شرکت در این تجمع عظیم همکاری های لازم را با مجموعه بسیج دانشجویی داشته اند، گفت: با توجه به رشد 50 درصدی استقبال دانشجویان در این حرکت عظیم و توحیدی اگر روند همکاری ها ادامه دار باشد مطمئنا ما در آینده شاهد رشد بیش از پیش این استقبال خواهیم بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات