مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتی چهارمحال و بختياري به نقش بخش خصوصی در تولید اشاره کرد و گفت: نقش این بخش در تولید غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۸۷۷۷۰۱۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  عليرضا شفيع زاده در بازديد كارشناسان بنياد بركت از تعدادي از واحدهاي توانمند در شهرك صنعتي شهركرد اظهار کرد: در شرايط موجود و به منظور ايجاد بسترهاي اشتغال در حوزه ي توليد ، مشاركت نهادهاي عمومي غير دولتي همچون بنياد بركت بسيار راهگشا خواهد بود.

وي تصريح كرد: اگر چه وضع سياست و برنامه ريزي از وظايف دولت در حوزه ي اقتصاد است اما از آن رو كه مردم موتور محرك اقتصاد هستند ، بايد به بخش خصوصي و سپس نهادهاي عمومي در چرخه ي اقتصاد اعتماد كرد.

این مسئول عنوان کرد: توجه به واحدهايي كه با بخشي از ظرفيت فعاليت مي كنند و همچنين تعريف طرح هاي مؤثر در ايجاد اشتغال پايدار از جمله رويكردهاي نهادهاي عمومي غير دولتي در مقطع جديد است كه مي تواند زمينه ي تحقق مؤلفه هاي اقتصاد مقاومتي را فراهم كند. بنابراين نهادهاي عمومي پس از بخش خصوصي در بخش توليد ، نقش كليدي دارند.

شفيع زاده خاطرنشان كرد : موقعيت راهبردي استان چهارمحال و بختياري ، شرايط مناسبي را براي توسعه ي صنعتي ايجاد كرده است كه مديريت صحيح در استفاده از اين ظرفيت منجر به افزايش نرخ رشد اقتصادي مي شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در حال حاضر 21 شهرك و ناحيه ي صنعتي در استان چهارمحال و بختياري وجود دارد كه از امكانات زيربنايي مناسب براي سرمايه گذاري برخوردار هستند.

ارسال نظرات