خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود از سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومانی در پروژه پارکینگ طبقاتی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۰۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی مجیدی در تشریح فعالیت‌های عمرانی در موقوفات شهرستان شاهرود اظهار کرد: در شاهرود، یک پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع در ۹ طبقه داریم که یک طبقه فروشگاه بزرگ و متمرکز دارد.

وی با تأکید بر اینکه زمین و سرمایه‌گذاری این طرح قریب به ۱۵ میلیارد تومان هزینه داشته، اضافه کرد: ادارات فرهنگی در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر در حال ساخت است و چهار طبقه دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود ادامه داد: این ملک سه هزار مترمربع بنا دارد که محل استقرار اداره اوقاف و امور خیریه و مجموعه فرهنگی اوقاف شاهرود بوده و با سرمایه‌گذاری قریب به دو میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجیدی ادامه داد: پروژه جدید مسکونی ملااحمد و ملاابراهیم مسجدی را کلنگ زده‌ایم که قریب به پنج میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آن تخمین زده شده است؛ پروژه ۳۸ واحد مسکونی هم در ماه‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود اظهار کرد: پروژه‌های دیگر مانند بازار مبل و فرش شاهرود را در کنار تجاری شاهرود در دست داریم که این پروژه‌ها قریب به ۴۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آن‌ها اتفاق خواهد افتاد و بعد از طی مسیر اداری کلید زده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها