فرماندار شهرستان بویراحمد در راستای برنامه کاری خود صبح امروز از مدارس شهرستان سرکشی وبازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۲۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

سید محمد کاظم نظری ضمن گرامی داشت اربعین حسینی در جمع دانش آموزان گفت: ما نباید در هیچ جایگاهی نسبت به وضعیت موجود راضی باشیم چراکه؛ اگر قرار است توسعه وپیشرفتی صورت بگیرد،دستیابی به ایدآل ها با این روش آسان می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد  اظهار کرد: انتخاب  هدف وراه وروش رسیدن به آن، آینده  را رقم خواهد زد، در غیر این صورت کسانی که میتوانند در آینده بر جامعه خود تاثیر بگذارند،خودشان فردا روزی سربار جامعه خواهند شد.

نظری  با بیان اینکه برنامه بازدها از مدارس ، ادارات و سطح شهرستان بویراحمد ادامه دارد، گفت:  این برنامه برای کم کردن فاصله ها بین مسئولین و اقشار جامعه مفید است وهمه می توانند بدون واسطه با مسئولین در ارتباط باشند و مشکلاتشان را بیان کنند.

فرماندار بویراحمد با تاکید براینکه هدف از این بازدیدها ، آشنایی با مشکلات و نابسامانی های موجود است، افزود: آموزش و پرورش جایگاهی مهم در توسعه و پیشرفت کشور دارد لذا، باتوجه به ابزارها و امکاناتی که امروزه در اختیار داریم، توجه به کیفیت آموزشی بیش از گذشته ضرورت دارد.

هاشمی -رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد- در پایان از فرماندار بویراحمد به دلیل توجه زیاد به آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد .

گزارش تصویری

 

ارسال نظرات