رئیس شورای اسلامی شهر بافق از عدم پاسخگویی صریح و شفاف استاندار به نامه وزارت کشور در رابطه با تعیین تکلیف مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان در منطقه آریزخبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۲۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، محمد رنجبر با بیان اینکه از سال ۹۲ همزمان با آغاز کار شورای چهارم موضوع مرزهای جغرافیایی به طور مجدانه پیگیری شده است اظهار کرد: بازگرداندن این منطقه یکی از شعارهای زمان انتخابات اعضای شورای اسلامی بوده و از همان لحظات اولیه شروع بکار در این زمینه پیگیری ها به نحو خاص انجام شده است.

وی افزود: وزارت کشور به این یقین رسیده است که در سالهای گذشته در تعیین نقاط مرزی بین بافق و اردکان یکسری جابجایی صورت گرفته و موجب اجحاف حق شهرستان بافق شده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان بافق با بیان اینکه استاندار تاکنون پاسخی به نامه وزارت کشور نداده است عنوان کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته از طرف شورا نامه ای از وزارت کشور به استانداری برای رفع مشکل ارائه شده است که از استاندار می خواهیم در این زمینه صریح و شفاف پاسخگو باشد.

رنجبر با اشاره به اینکه تقسیم نمودن معدن دی نوزده یکی از نتایج پیگیری است تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی به این نتیجه رضایت نداده و باید طبق ضوابط و قانون تقسیمات کشوری کار دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان نه حقی را می خواهد و نه حقی را می دهد و براساس مستندات و مدارک این منطقه متعلق به بافق است و باور داریم حق شهرستان در این خصوص تضعیف شده است
ارسال نظرات