جلسه شورای همفکری و امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۵۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای همفکری و شورای امر به معروف و نهی از منکر بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود برگزار شد.

در این جلسه که رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان و فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر و موثرین و نخبگان و فرماندهان بسیج کارگری شهرستان در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود حضور داشتند در خصوص منکرات و معروفات رایج در مجامع کارگری و برنامه های هفته بسیج مستضعفین بحث و تبادل نظر شد.

حسین امیرحسینی رئیس شورای همفکری بسیج کارگری شاهرود در سخنانی با گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: همایش اربعین حسینی نشانه اقتدار و عزت و بصیرت و معرفت شیعیان جهان به راه و هدف حسینی و تحقق در امتداد راه امام حسینی و زمینه سازی برای ظهور منجی و شناساندن امام عصر(عج) به جهانیان است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در کارخانجات و شرکت های تولیدی و صنعتی گفت: اجرای برنامه های هدفمند و در راستای نشر و اشاعه فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه و فرهنگ ایثار و شهادت و عاشورا مورد توجه و دقت قرار گیرد.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان با تاکید بر حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب و اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از راههای رسیدن به تحقق اهداف و ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه است و باید در این زمینه تلاش کرد.

وی ادامه داد: راه و روش امام حسین(ع) در بیدار کردن جامعه با عمل نه حرف باید سر لوحه کار باشد و ما اگر می خواهیم امر به معروف و نهی از منکر کنیم باید اول از خود شروع کنیم و در رفتار و عمل خود این شاخص ها را رعایت کنیم.

امیرحسینی اضافه کرد: در برنامه های هفته بسیج باید بر روی رشد و شکوفایی بسیج در جامعه و اهداف و ارزش های ناب اسلامی تاکید کرد و از این فرصت برای تحقق معروفات در محیط کار استفاده نمود و منکرات را نیز بیان و بر محو آنها و کمرنگ نمودن آن تلاش کنیم.

در این جلسه حسن لطفی فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر نیز در سخنانی با اشاره به توجه به برنامه های ابلاغی به خصوص نظام صالحین بیان کرد: گزارشات و برنامه ها و فرم حضور و غیاب در حلقه ها با دقت مورد توجه قرار گیرد و در برگزاری جلسات نظام و اثرگذاری مورد توجه باشد.

وی با اشاره به هدف بسیج و برگزاری برنامه ها هدفمند و تاثیرگذار در شناساندن بسیج و اهداف آن به قشر کارگری بیان کرد: باید تلاش کنیم در هفته بسیج برنامه های اثرگذار با توجه به اهداف بسیج و حفظ ارزش ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود.

لطفی به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: باید در موضوع معروفات و منکرات رایج در کارخانجات و شرکت ها دقت و با بررسی تلاش شود معروفات ترویج و منکرات را محو کنیم و این نیاز دارد که همه ما دغدغه مند شویم و به این موضوع توجه نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها