یادواره شهدای دانش آموزی در آموزشگاه شبانه روزی شهید رجایی نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۹۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از نیریمیز، با حضور مسئولین سپاه ناحیه نیر و آموزش و پرورش شهرستان، آیین فرهنگی معنوی یادواره شهدای دانش آموزی در آموزشگاه شبانه روزی شهید رجایی نیر برگزار شد.

حجت الاسلام احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر در جمع فرهنگیان، بسیجیان و دانش آموزان با قدردانی از تلاش های مدیریت آموزش و پرورش نیر در برپایی یادمان شهدای دانش آموزی در مدارس منطقه، با اشاره به نقش دانش آموزان بسیجی در جبهه و جنگ در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نقش دانش آموزان بسیجی در جبهه های جنگ از جمله دوران پر افتخار تاریخ این مرز و بوم بوده و وظیفه تک تک هر ایرانی علی الخصوص دانش آموزان است که راه شهدا را ادامه داده و با سلاح علم، عمل و معنویت به جنگ تباهی بروند.

وی افزود: هر گاه بتوانیم علم را به معنویت پیوند بزنیم ، زندگی علمی جامعه ما به ثمر می نشیند.

احدی تصریح کرد: اندیشه های برتر در سایه امنیت به وجود می آیند و امنیتی که امروز در جامعه شاهد آن هستیم ، مرهون جانفشانی ها و فداکاری های این شهدای گرانقدر می باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر در پایان با اشاره به هجمه های جدید و جنگ نرم دشمنان گفت: الان سلاح شما دانش آموزان کتاب و فهم درست معارف واقعی دین و احام الهی است و اگر شما به معارف واقعی اسلام آگاهی داشته باشید ، در مقابل هجمه های دشمنان تسلیم ناپذیر خواهید بود.

ارسال نظرات