مدیرکل کتابخانه های عمومی استان:

نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی از منویات رهبر معظم انقلاب است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت:نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید خانواده ها توجه بیشتری به این امر داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۷۷۱۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین چشمه لر،عاطف ناصری در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستانسرعین که با حضور رباب عزیزخانی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و سایر اعضای انجمن برگزار شد، با بیان اینکه 24 آبان ماه، روز گرامیداشت مقام دانائی و خِرد است، گفت: کتاب و کتابخوانی، همواره نشان از دانائی، دانش و آگاهی دارند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سرعین با اشاره به اتمام ساخت کتابخانه عمومی روستای شایق، از همت خیرین و بنیاد علمی آموزشی قلم چی در اهدای زمین و تکمیل ساخت این کتابخانه تقدیر نموده و افزود: انشاءالله با اتمام تجهیز و تصویب نام این کتابخانه، شاهد افتتاح آن در روزهای آینده خواهیم بود.

وی، بهره مندی اهالی روستای شایق از خدمات کتابخانه ای را از آرزوهای مردم این دیار بیان کرده و تصریح نمود: با شروع به کار کتابخانه عمومی روستای شایق، شاهد برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و کتابخانه این در این روستا خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه شور و اشتیاق خاصی در این ایام درکتابخانه های عمومی موج می زند گفت:نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و باید خانواده ها توجه بیشتری به این امر داشته باشند.

رباب عزیزخانی، کتابخانه عمومی شایق را مظهر مشارکت خیرین در حوزه فرهنگ قلمداد کرده و گفت: امیدوارم با تداوم مشارکت خیرین، شاهد خرید منابع بیشتر برای این کتابخانه عمومی باشیم.

در ابتدای این جلسه، داور نصرتی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سرعین نیز با ارائه گزارشی از خدمات و برنامه های انجام شده، از برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با مشارکت دستگاههای اجرایی این شهرستان خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار