حاجی دلیگانی خبر داد

طرح حفظ کارت های سوخت فردا در مجلس رای گیری می شود

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: قرار است در جلسه روز آینده صحن علنی مجلس به این موضوع پرداخته و درباره تصویب آن طرح به رای گیری گذاشته شود تا نمایندگان نظر خود را نسبت به این طرح با ارائه رای خود اظهار نظر کنند.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۰۵
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به ارائه طرح دو فوریتی حفظ کارت های سوخت به هیئت رئیسه مجلس در هفته های گذشته گفت: طرح حفظ کارت سوخت با قید دو فوریت و با امضای 126 نفر از نمایندگان به هیات‌رئیسه مجلس در اواسط ماه جاری تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.

وی در ادامه در خصوص طرح حفظ کارت های سوخت بیان داشت: قرار است در جلسه روز آینده صحن علنی مجلس به این موضوع پرداخته و درباره تصویب آن طرح به رای گیری گذاشته میشود تا نمایندگان نظر خود را نسبت به این طرح با ارائه رای خود اظهار نظر کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین در خصوص پیگیری مدل جدید قراردادهای نفتی در مجلس عنوان  کرد: در خصوص مدل جدید قراردادهای نفتی به دیوان عدالت اداری کشور شکایت کرده ایم ولی تا کنون پاسخی قطعی از سوی این مرجع ارائه نشده است و منتظر پاسخ دیوان عدالت اداری هستیم تا نسبت به لغو این مدل از قراردادهای نفتی اقدامی صورت پذیرد.

منبع: دانا
ارسال نظرات
آخرین اخبار