مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
کد خبر: ۸۷۷۷۲۸۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در آستانه برگزاری یادواره شهید شاخص اصناف کشور "غلامحسین دیده بان" اصناف و بازاریان با فرمانده سپاه استان اردبیل تشکیل جلسه داد.
حجت الاسلام نجات فیاضی در این جلسه با اشاره زائرین اربعین حسینی(ع) گفت: زیارت و مقام سالار شهیدان بسیار بالاتر از این بوده و تنها خونی که با گذر زمان نه تنها سرد نمی شود و می جوشد خون امام حسین(ع) است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود درباره شهید شاخص کشوری از اردبیل "غلامحسین دیده بان" افزود: با اینکه وی بازاری و از جنبه مالی تامین بود و سن جنگ را نداشت نه تنها خود بلکه فرزند نوجوان خود را لباس رزم پوشاند و به جبهه فرستاد و هردو پدر و فرزند به شهادت رسیدند.
وی در ادامه گفت: استکبار درمانده شده و به جبهه جنگ روانی و جنگ نرم روی آورده و البته از این طریق توانسته است در گذشته شوروی را ساقط کند.
وی ادامه داد: امریکایی ها از دو روش جنگ اتمی و جنگ نرم با روسیه؛ دومی را برگزیدند و آن تغییر دیدگاه - باور مردم و مسئولین اتحادیه جماهیر شوروی مبنی بر پذیرش تنها راه نجات در رابطه با آمریکا بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود راه نجات را از دیدگاه رهبری اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: این کار با شعار و سخنرانی ها محقق نمی شود و عزت استقلال و حیثیت ما در گرو این نوع از اقتصاد است.
حجت الاسلام فیاضی در ادامه با اشاره به تعطیلی 65درصدی واحدهای تولیدی استان گفت: بالا رفتن بیکاری منجر به معضلات اجتماعی از جمله طلاق را خواهد شد.
فیاضی راه نجات کشور را نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: ایران هر سال از سوی آمریکا تحریم شده و در هر 6 مذاکرات قبلی زیر وعده خود زده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه و در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ترامپ قبل از وورد به کاخ سفید خود را برای امضای تحریم مصوب روز گذشته مجلس سنا آماده کرده و این دشمنی و کینه آنها نشان از قدرت ملت ایران و نظام است.
وی با اشاره به نظرات کارشناسان برجسته و تحلیلگران جهانی گفت: کمترین احتمال گزینه های امریکا را گزینه نظامی تشکیل می دهد زیرا به توان نظامی و قدرت دفاعی ایران واقفند.
فیاضی استراتژیک و شکست خورده فعلی ایالت متحده آمریکا را جنگ های نیابتی برشمرد و گفت: زمانی که بوش در افغانستان و عراق 403کشته داد سراغ نقشه کشتار مسلمانان با یکدیگر رفت، طوری که فقط در موصل 430 ماموستا را سر بریدند
ارسال نظرات