کاروان پیاده روی اربعین حسینی مهدیشهر با بدرقه مردم شهرستان عازم کربلای معلی شد.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۰۳
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، طی آیینی کاروان این بقیه الله مهدیشهر، جهت شرکت درکاروان پیاده روی اربعین حسینی با بدرقه مردم مهدیشهر،عازم کربلا شد.

گفتنی است این آئین کاروان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ،حرکت خود را از گلزار شهدا آغاز و پس از مداحی و ذکر اهل بیت مسیر گلزار شهدا تا میدان شهدا را پیمودند و در ادامه با 10 دستگاه اتوبوس عازم کربلای معلی شدند.

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه مهدیشهر در حاشیه اعزام کاروان اربعین حسینی گفت: شما زائران حرم حسینی ،هر قدمی که بردارید برای هر قدم شما یک حسنه نوشته می شود و در مسیری گام برمی دارید که بی بی زینب (س)برداشت ؛ پس با نیت خالص و ذکر گفتن قدم در مسیر بهشت بردارید.

وی در ادامه گفت: کاروان پیاده روی اربعین مردم مهدیشهر نشان دهنده ولایت مداری مردم این شهرستان است.

بارانی با بیان اینکه این کاروان از سه عنصر ایمان، جهاد و شهادت نشأت گرفته است، اظهار کرد: امروز این اجتماع عظیم اربعین حسینی خواب خوش را از مستکبران و سعودی ها که نماینده فتنه گران در منطقه هستند ، خواهند گرفت و سیلی محکمی بر آنها خواهند زد.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه زائر امام حسین(ع) جایگاهی است که در زیر قبه گنبد امام حسین(ع)هر دعایی کند، اجابت می شود مخصوصا در زیارت اربعین که از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بارانی با اشاره به اینکه راه قدس از راه کربلا می گذرد، اظهار کرد: به زودی شاهد آن هستیم که همین زائران راهی قدس شوند، آنجا رافتح کنند.

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: روایتی است که هرگاه کسی به قصد زیارت امام حسین (ع)از خانه خارج شود 700 ملک و فرشته الهی زائران امام حسین را از خانه بدرقه می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها