یک جانباز دوران دفاع مقدس:

فضای نورانی حرم مطهر رضوی روح و روانم را متحول کرد

یک جانباز عارضه نخاع در مراسم غبارروبی ضریح نورانی امام رضا(ع) با بیان اینکه حرم مطهر رضوی دریای معرفت و معنویت است، گفت: فضای نورانی حرم مطهر رضوی روح و روانم را متحول کرد.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۱۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خرااسن رضوی،  به نقل از آستان نیوز، ناصر عرفانی جانباز جنگ تحمیلی از مشهد  امروز در حاشیه مراسم غبارروبی روضه منوره رضوی که با حضور جانبازان عارضه نخاعی از استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد، گفت: هر انسانی که به بارگاهی مقدس امام رضا (ع) وارد می شود، اول احساس آرامش می کند. امروز یک روز خاص برای من بود و لحظات حضورم در فضای نورای و شرکت در مراسم غبار روبی روضه منوره از عمرم حساب نشد.
 
عرفانی با بیان اینکه در حرم مطهر امام رضا(ع) روح و روان انسان آرام می گیرد، اظهار کرد: من هر وقت به حرم امام رضا(ع) مشرف می شوم، احساس سبکی می کنم، اما این تشرفم با تشرف های دیگر فرق می کند، انگار در این لحظه امام رضا(ع) توجه خاصی به من کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی خوشبختانه میهمان امام رئوف(ع) شدم و این موهبت الهی بود که نصیبم شد، افزود: احساسم قابل وصف نیست از اینکه امام رضا(ع) در ایام  اربعین جدش سید الشهداء(ع)  ما را دعوت کرده است، بسیار خوشحالم، این تشرف  برای من بسیار ارزشمند و خاص بود.
 
این جانباز 70درصدی ضمن تشکر از تولیت و مسئولان آستان قدس رضوی، تصریح کرد: بانی این حضور اولا عنایت خاص امام هشتم(ع) بود و در ثانی توجه تولیت محترم آستان قدس رضوی به جامعه جانبازان و بها دادن به ایشان بود.
 
عرفانی گفت: من در این لحظه همه خواسته هایی که در ذهنم بود را فراموش کردم، اما دعایی که به طور ناخودآگاه بر زبانم  جاری شد فرج حضرت صاحب الزمان(عج) و عاقبت به خیری همه جانبازان بود.
 
در این مراسم خادمان حرم مطهر رضوی از جانبازان سرفراز استقبال کردند و با اهدای اهدایایی آنان را به سمت میهمانسرای حضرت رضا(ع) هدایت کردند و این گروه از جانبازان میهمان سفره با برکت امام مهربانی ها شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها