رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد

سوء استفاده آمریکا از مذاکرات هسته‌ای ایران برای نفوذ/ عداوت روزافزون دشمن پس از برجام/خشونت و ناامنی در منطقه حاصل شعارهای مبارزه با تروریسم کشورهای غربی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان داشت: مبارزه با تروریسم از سوی کشورهای غربی تنها یک بهانه است و امروز شاهد هستیم که در قالب این شعار خشونت و ناامنی عاید کشورهای منطقه شده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۲۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید محمد‌علی آل‌هاشم ظهر امروز در گردهمایی سالانه فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که دشمنان در زمینه تحریف گفتمان انقلاب اسلامی ایران تمرکز دارند و تمامی هم و غم خود را در این حوزه گذاشته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ‌‌‌گفت: علاوه بر این، دشمنان در حوزه حمایت از گروه‌های افراطی و تروریستی نیز ورود جدی داشته و تمامی این مسائل با هدف مقابله و چالش با گفتمان حاکم بر جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با تروریسم از سوی کشورهای غربی تنها یک بهانه است، تاکید کرد: شاهد هستیم که در قالب این شعار خشونت و ناامنی عاید کشورهای منطقه شده است.

آل‌هاشم افزود: عنصر مهمی که در این شرایط مفید است و باید خود را به آن مجهز کنیم، عنصر بصیرت است چراکه در هنگامه‌های لغزش و خطا به کار مؤمنان می‌آید و مانع از این می‌شود که بخواهیم به صورت ناخودآگاه به دشمنان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز باید بیش از هر چیز روی قدرت دفاعی خود تاکید و تکیه کنیم، تصریح کرد: یکی از مهمترین علل این مسئله این است که اگر نگاهی به اطراف خود بیندازیم شاهد هستیم که کشورهای جناح استکبار به‌ویژه آمریکا درگیری و ناامنی در منطقه را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تنها نباید به قدرت دفاعی فعلی خود بسنده کنیم و از آن مهمتر باید در فکر توسعه و بسط این قدرت دفاعی نیز باشیم.

آل‌هاشم بیان کرد: آنچه مسلم است این است که آمریکائی‌ها اجازه نمی‌دهند مسائل منطقه به این راحتی برطرف شود چراکه از تداوم این وضعیت برای حمایت از اسرائیل و تامین امنیت آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به تجربه برجام عنوان کرد: از ابتدا نیز بارها عنوان شد که مسئله اصلی آمریکا ایران هسته‌ای نیست بلکه با ماهیت جمهوری اسلامی مشکل دارد و شاهد بودیم که پس از برجام نیز دامنه این عداوت و دشمنی نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه روافزون نیز شد و در این میان هر فردی که رئیس جمهور شود نیز رویکرد این کشور را تغییر نمی‌دهد.

آل‌هاشم تصریح کرد: حتی شاهد بودیم که براساس مستندات، آمریکا از گفت‌وگوهای هسته‌ای و پسابرجام برای نفوذ در ابعاد مختلف سیاسی و فرهنگی در ایران استفاده کرد؛ هدف آنها از همان ابتدا تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی بود و در این مسئله به موفقیت دست پیدا نکرده و مفاد برجام را نیز رعایت نکردند. در شرایط فعلی، پیشرفت براساس تاکید مقام معظم رهبری نیاز به روحیه انقلابی‌گری دارد و تنها از این طریق است که می‌توانیم ارزش‌های انقلابی را در جامعه حفظ کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها