فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: بعد از برجام بسیاری از اجناس و تعرفه های قبوض خدماتی افزایش قیمت چشمگیری داشته و در مجموع مشکلات تولید داخل کشور حل نشده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۳۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد، در خصوص نتایج برجام اظهار داشت: مقام معظم رهبری قبل از شروع مذاکرات در دولت جدید عنوان کردند که بنده به مذاکرات هسته ای با این روش جدید خوشبین نیستم ولی دولت امتحان کند.

وی با بیان اینکه  رویکرد دولت جدید در قبال مذاکرات هسته ای با دولت گذشته متفاوت بود، خاطرنشان کرد: بعد از برجام شاهد بدعهدی های آمریکا و درست بودن پیش بینی های رهبر معظم انقلاب بودیم.

نیک یاد همچنین تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت چندین ماه از تصویب برجام و انجام تعهدات کامل از سمت ایران؛ آمریکا در عمل به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده است.

وی اذعان کرد: کسانی بودند که برجام را به آفتاب تابان تشبیه و صحبت از شکوفایی اقتصادی در زندگی مردم می کردند و حتی مشکل آب خوردن و محیط زیست را به برجام ربط دادند.

فرمانده سپاه خلیل آباد با بیان اینکه برجام هیچ تاثیر مثبتی در زندگی مردم نداشته است، تاکید کرد: بعد از برجام بسیاری از اجناس و تعرفه های قبوض خدماتی افزایش قیمت چشمگیری داشته و در مجموع مشکلات تولید داخل کشور حل نشده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته ای بهانه ای بود تا بتوانند قدرت جمهوری اسلامی ایران را کنترل کنند که در این زمینه نیز متاسفانه تا اندازه ای موفق بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها