خبرهای داغ:
در پی تکرار هتاکی ها به مقدسات در صورت می گیرد؛

جمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون گلستان در محکومیت توهین به امام و روحانیت

جمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون گلستان نسبت به هتاکی های اخیر به امام و روحانیت راس ساعت 9:30 فردا دوشنبه 24 آبان ماه 95 در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .
کد خبر: ۸۷۷۷۳۸۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کلاس بیست در راستای  تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب و محکومیت توهین و هتاکی های بی شرمانه صورت گرفته و اعتراض شدید به آلوده ساختن ساحت علم و دانش به تحرکات فتنه گون ؛ تجمع اعتراض آمیزی از سوی طلاب و روحانیون گلستان راس ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 24 آبان ماه 95 در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

اشاره می گردد در روز یکشنبه 2 آبان ماه  95 ، مراسم تریبون آزادی از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی گرگان در محوطه این دانشگاه برگزار گردید که در آن هتاکی های گسترده ای به ساحت روحانیت ، شهدای مدافع حرم و برخی مقدسات از سوی تعدادی از دانشجونماها صورت گرفت .

بلافاصله پس از انتشار مطالب موهن مطرح شده در این تریبون آزاد، اعتراضات شدید و گسترده ای از سوی حوزه های علمیه سراسر کشور ، چهره های علمی و سیاسی و انقلابی ملی و استانی به متولیان این مراسم و مسئولین دانشگاه و برخی از مسئولین ارشد استانی در قالب های گوناگون صورت گرفت.

در کمال تعجب و در حالی که هنوز شدت واکنش های اعتراضی به مطالب مطرح شده در این تریبون آزاد  فروکش نکرده بود ؛ مجددا در روز چهارشنبه 19 آبان 95 ، هجمه و توهین های بی سابقه و گسترده ی دیگری به ساحت امام راحل ، رهبر معظم انقلاب ، روحانیت ، شورای نگهبان و دستگاه قضا از سوی اکبر اعلمی ( نماینده مجلس ششم ) در مناظره برگزار شده از سوی همین انجمن اسلامی در دانشگاه منابع طبیعی گرگان صورت گرفت .

لذا در راستای محکومیت توهین و هتاکی های بی شرمانه صورت گرفته و اعتراض شدید به آلوده ساختن ساحت علم و دانش به تحرکات فتنه گون و طرح سخنان منافقانه و همچنین تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب ؛ تجمع اعتراض آمیزی از سوی طلاب و روحانیون گلستان راس ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 24 آبان ماه 95 در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می شود .

لذا سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان گلستان از عموم روحانیت معظم و طلاب گرامی استان دعوت بعمل می آورد تا با حضور با صلابت و انقلابی خود در این مراسم ؛ ضمن محکوم نمودن هتاکی های صورت گرفته به ساحت مقدسات و بیان اعتراض شدید نسبت به  دست اندرکاران و متولیان برنامه های مذکور ، عمل به وظایف قانونی را از مدیران این دانشگاه و سایر مسئولین ارشد استان و نهادها و مجموعه های مختلف مطالبه نمایند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها