مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله

اعزام کاروان 300 نفره دانشجویی از استان مرکزی به پیاده‌روی اربعین

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله از اعزام 300 نفر از دانشجویان بسیجی پسر دانشگاه‌های استان مرکزی برای حضور در پیاده‌روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۳۸۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵

شاه‌نظری مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به حضور پررنگ دانشگاهیان استان مرکزی در مراسم اربعین حسینی گفت: امسال 300 دانشجوی برادران بسیجی از سطح دانشگاه‌های استان مرکزی در قالب کاروان پیاده‌روی اربعین به کربلای معلی اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد دانشجوی اعزامی صبح امروز به سمت مرز چزابه حرکت کردند و در مدت ده روز در کربلا مستقر هستند و تاریخ دوم آذرماه به استان باز خواهند گشت.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: زیارت اربعین این امکان را فراهم کرده که انسانها فارغ از اینکه متعلق به چه جمع و گروه و حزبی هستند در این صحنه حضور پیدا کنند، زیارت اربعین تحقق سه موضوع تعمیق؛ تفکر و تعمیق رفتارهای انسانی و بسیج مردمی است.

شاه‌نظری با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین یک همایش جهانی است، گفت: مهمترین و بزرگترین تجمع و راهپیمایی در کل جغرافیایی سیاسی جهان همین اربعین است.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل ستاد اربعین دانشجویی استان گفت: حرکت پیاده‌روی اربعین به همت خادمین شهدای دانشجوی استان مرکزی با تشکیل قرارگاه امام رضا(ع) در سال 93 به صورت خودجوش فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: ثبت نام از دانشجویان متقاضی از 25 مهرماه آغاز و روند ثبت نام تا پایان وقت اداری روز 10 آبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات