همایش استانی تبیین قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد
کد خبر: ۸۷۷۷۳۹۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
دکتر نورمحمد علیپور رییس بسیج اساتید استان و مدیر اجرایی همایش همایش استانی تبیین قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد مقاومتی+فیلماستانی تبیین قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد مقاومتی گفت: تبیین شاخص های قدرت ملی و بین المللی ایران در جهان و نقش اقتصاد و سیاست اقتصاد مقاومتی در افزایش قدرت جمهوری اسلامی از اهداف این همایش است.

جانشین رییس بسیج اساتید کشور نیز در این همایش مردم، توان دفاعی، علم، رسانه ها و اقتصاد را از مولفه های قدرت عنوان کرد و گفت: درکنار این ویژگی ها قدرت ایمان، ولایت پذیری و اتحاد نیز به عنوان دیگر مولفه های تاثیرگذار قدرت جمهوری اسلامی را به حدی افزایش داده که قدرت های بزرگ جهان و منطقه را متحیر و مبهوت کرده است.

مرادی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران نقش اصلی را در معادلات منطقه ایفا می کند و قدرت های منطقه و فرامنطقه ای نمی توانند این نقش را نادیده بگیرند.

وی ادامه داد: حضور 5 قدرت جهانی در یک سمت میز و جمهوری اسلامی ایران در سمت دیگر مصداق عینی قدرت بالای جمهوری اسلامی در جهان است.

جانشین رییس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی یکی از تهدیدات فراروی قدرت است گفت: نسخه افزایش توان اقتصادی تکیه بر ظرفیت ها و شکوفایی توانمندی های طبیعی و بومی است که با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

ارسال نظرات