خبرهای داغ:
در بسیج مستضعفین ماموریت اصلی فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی بر دوش سازمان بسیج سازندگی نهاده شده و این قشر از بسیج از سال 1392 فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید در حوزه های مرتبط با امنیت غذایی مردم را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۰۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از نطنز ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت : رهبر معظم انقلاب درباره لزوم دعوت دولت از بسیج فرمودند: "بخشهایی وجود دارند خارج از دولت؛ اینها میتوانند در اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند، از جمله بسیج؛ من یک گزارشی [هم‌] دیدم.مجموعه‌ بسیج در مورد اقتصاد مقاومتی چه کارهایی می‌توانند انجام بدهند و ظرفیّتش را دارند؛ ظرفیّت خیلی خوبی است. بسیج چیز کمی نیست، چیز کوچکی نیست؛ بسیج یک مجموعه‌ی عظیم و آماده‌به‌کاری است؛ اینها را بخواهید، ببینید چه‌کار میتوانند بکنند؛ اینها می‌آیند امکانات خودشان را عرضه میکنند و میگویند این‌کارها را هم کرده‌ایم. به نظر من امکاناتِ (خوبی هست‌)

 

 رهبر معظم انقلاب از سال 1389 تاکنون پیوسته بر لزوم افزایش تولیدات داخلی و حمایت سازمانها و نهادها از تولیدکنندگان داخلی در ایجاد بنگاه زودبازده و جهاد اقتصادی تاکید داشته اند.

در همین راستا و با توجه به فرمایشات معظم له پیرامون ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ، بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنزاز ابتدای سال 1395تابحال بالغ بر 4/840/000/000 میلیارد ریال به بانک جهت اخذ وام تخصیص داده شده که از این مبلغ حدود 000 000 740 میلیون ریال آن واگذار شده و مابقی در حال انجام مراحل بانکی می باشد .

وی در ادامه گفت : این وام در قالب اشتغال و اقتصاد مقاومتی (با عرصه های پرورش شتر ، آبزیان ، زنبور عسل ، مرغ بومی ، ماکیان مثل بلدرچین و کبک و بوقلمون ، شتر مرغ ، گیاهان دارویی ، زعفران و پرورش قارچ ، صنایع تبدیلی و صنایع دستی به بسیجیان شهرستان پرداخت کرده است .

 

 

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: یکی از عرصه های اقتصادی که نیازمند توجه مسئولان است "صنایع تبدیلی کوچک روستایی " است.

 

وی در ادامه گفت : هدف بسیج تسهیل تولید و کمک به مردم در رونق بخشیدن به اقتصاد است.

 

وی همچنین افزود : در بسیج مستضعفین ماموریت اصلی فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی بر دوش سازمان بسیج سازندگی نهاده شده و این قشر از بسیج از سال 1392 فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغالزایی و افزایش تولید در حوزه های مرتبط با امنیت غذایی مردم را در دستور کار قرار داده است.

علاقمندان جهت استفاده از تسهیلات در عرصه های فوق می توانند با مراجعه به پایگاهها و حوزههای مقاومت بسیج شهرستان نطنز و بخش امامزاده بادرود و همچنین بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز از ضوابط و شرایط استفاده از این تسهیلات آگاهی پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها