مشکلات مربوط به انشعابات طرح های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد برطرف می شود.
کد خبر: ۸۷۷۷۴۱۴
|
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
استاندار گفت: با همکاری وزارت نیرو مشکلات مربوط به انشعابات طرح های مسکن مهر استان برطرف می شود.

سید موسی خادمی با بیان این مطلب در نشستی که با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، ضمن تأکید بر ضرورت رفع مشکلات مسکن مهر استان افزود:مشکلات مربوط به طرح های مسکن مهر استان در سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت جمع بندی و رقم اعتبار مورد نیاز آنها نهایی می شود.

وی ادامه داد: پس از جمع بندی نهایی مشکلات و اعتبار موردنیاز با تنظیم تفاهم نامه ای توسط مدیرکل دفتر فنی استانداری و با مشارکت راه و شهرسازی و آب و فاضلاب استان در راستای تخصیص اعتبار و رفع این مشکلات که عمدتا مربوط به انشعابات آب و فاضلاب، برق و محوطه سازی هستند برنامه ریزی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطابق با مصوبه این نشست با حضور نماینده تام الاختیار وزیر نیرو و پس از تنظیم تفاهم نامه ۶۰درصد اعتبار موردنیاز تکمیل و افتتاح طرح های مسکن مهر استان توسط وزارت نیرو و ۴۰درصد مابقی از محل فروش اراضی اداره کل مسکن و شهرسازی استان و منابع استانی تامین می شود.

خادمی افزود: در نشستی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اراضی قابل فروش توسط این اداره مشخص و لیست خواهد شد و 40 درصد سهم استان از طریق فروش این اراضی تأمین می شود و در صورت نیاز از منابع استانی نیز در این زمینه تخصیص داده می شود.

راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هم در این نشست از ثبت ۵ هزار و ۱۲۷ درخواست انشعاب برق، در واحدهای مسکن مهر خبر داد وگفت: از این تعداد ۲هزارو ۵۶۳ انشعاب نصب شده است.

کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه گفت: از ۵ هزار و ۱۲۷واحد مسکن مهر، هزار و ۶۸۰ واحد آن تحویل داده شده است.

ارسال نظرات